100 Klientów SARE

Dziennik 'Fakt' jest setnym klientem SARE - pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.

Dziennik 'Fakt' jest setnym klientem SARE - pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.

Dziennik 'Fakt' jest setnym klientem SARE - pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.



Gazeta codzienna 'Fakt', ukazująca się nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska, w pierwszej kolejności wprowadzi newsletter skierowany do mediów. Będzie on przekazywał wybrane informacje z najnowszego numeru dziennika, których wykorzystaniem mogą byś zainteresowane stacje telewizyjne, radiowe oraz tytuły prasowe. Newsletter wysyłany będzie jeszcze w nocy, tak aby informacje dotarły do zainteresowanych przed porannymi przeglądami prasy. Ponadto w niedługim czasie 'Fakt' wprowadzi możliwość subskrypcji informacji przez czytelników na swoich stronach internetowych: axelspringer.pl i e-fakt.pl.

Reklama



- Wybór takiego kanału dystrybucji informacji jak e-mail jest naturalny, gdy szybkość dotarcia ma kluczowe znaczenie - mówi Małgorzata Bałuch, Public Relations and Event Marketing Manager 'Faktu'. - Zdecydowaliśmy się na skorzystanie z SARE głównie ze względu na rozbudowany system raportowania, który pozwala stwierdzić, czy adresat odczytał naszą wiadomość i zainteresował się tematem - dodaje Małgorzata Bałuch.



System SARE obecny jest na polskim rynku dwa lata. Korzysta z niego już 100 klientów, którzy łącznie wysyłają co miesiąc prawie dwa miliony maili.



- Wart podkreślenia jest fakt, że niemal wszystkie firmy, które zainteresowały się e-mail marketingiem z wykorzystaniem SARE, są naszymi klientami do dziś. Cieszy nas więc, że zarówno system, jak i usługi przez nas oferowane spełniają oczekiwania rynku - powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.



http://www.sare.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: marketing | e-mail | dziennik | "Fakt" | 100 | Sara | 'Fakt' | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »