7. Forum Marketingu Zintegrowanego

7. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się 4-5 listopada w Adgar Plaza w Warszawie. Konferencja organizowana jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu pod hasłem: Najlepsze case'y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów.

Forum jest platformą, na której prezentowane są najlepsze polskie kampanie marketingu 360 stopni.

W tym roku po raz pierwszy powołana została Rada Programowa FMZ. W jej skład weszli specjaliści branży, którzy dokonali selekcji najlepszych case'ów ostatnich miesięcy, tworząc w ten sposób program Forum. Na czele Rady Programowej stanęła Magdalena Czaja - współzałożycielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos.

- Przyjęłam przewodnictwo Rady Programowej, ponieważ z całego serca popieram wszelkie inicjatywy, które podnoszą poziom marketingu w Polsce. Zależy mi na tym z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze od 15 lat reprezentuję agencję komunikacji marketingowej San Markos i zdaję sobie sprawę, że poznawanie najlepszych marketingowych wzorców poprawia pracę, zarówno naszą, jak i naszych klientów. Po drugie efektem tego są lepsze, bardziej uczciwe i chętniej przyjmowane na rynku komunikaty do konsumentów - mówi Magdalena Czaja, przewodnicząca Rady Programowej FMZ.

Reklama

FMZ to konferencja szczególna. Z jednej strony prezentowane są na niej najlepsze kampanie marketingu 360 stopni, z drugiej to miejsce spotkania ludzi branży pod szyldem dyskusji i integracji, a więc celów, jakie stawia sobie Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Szczególną wartością Forum Marketingu Zintegrowanego, z mojego punktu widzenia, są prelekcje w większości prowadzone przez marketerów dla marketerów. Dla pracowników działów marketingu będzie to więc szansa spotkania i wymiany poglądów ze swoimi kolegami - dodaje Przewodnicząca Rady Programowej.

Tegoroczną edycję Forum poprowadzi uznany autorytet świata marketingu Jacek Kotarbiński, który ponadto wygłosi prelekcję nt. wpływu influenserów na reklamę oraz poprowadzi panel ekspercki Marketing zintegrowany, czyli sieć zależności, trendów i sprzeczności.

Prezentowane kampanie zostały podzielone na pięć bloków tematycznych:

* SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?

* TARGET GROUP, CZYLI KTO?

* INTERAKCJA - NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI

* MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ

* MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW

Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML, ING, Poczta Polska.

Więcej informacji oraz zapisy: www.polskimarketing.pl oraz www.facebook.com/Polskie.Stowarzyszenie.Marketingu.SMB?ref=hl

Dowiedz się więcej na temat: marketing | Polskie | forum | najlepsze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »