Aldi wprowadza dwupoziomowe sklepy w Polsce. Już wiemy, gdzie i kiedy staną pierwsze z nich

Aldi uruchomi już niedługo w Polsce pierwsze sklepy dwukondygnacyjne. Niemiecka sieciówka przyznaje, że dopiero się rozkręca pod względem ekspansji w naszym kraju. Na razie Aldi ma 259 sklepów nad Wisłą, a pierwszy etap rozwoju sieciówki ma zakończyć się wraz z osiągnięciem liczby 600 sklepów. Już teraz jednak niemiecki dyskonter intensyfikuje swoje działania. Aldi właśnie zapowiedziało uruchomienie w Polsce dwupiętrowych sklepów.

Aldi nie zwalnia rozwoju w Polsce. Sieciówka z Niemiec pewnie prze ku 600 sklepom, które mają zakończyć pierwszy etap rozwoju marki nad Wisłą. 2022 rok Aldi zakończyło z 50 nowymi lokalizacjami sklepów, a do końca 2023 roku chce postawić 60 kolejnych. Jeśli Aldi uda się wypełnić ten plan, sieć pobije własny rekord otwarć w ciągu roku.

Reklama

600 sklepów w perspektywie 5 lat dalszego rozwoju sieci Aldi

Osiągnięcie pułapu 600 sklepów zakładamy w pierwszej części naszej strategii, czyli w okresie jeszcze ok. 5 lat. Oczywiście nasza strategia długofalowa 10-letnia zakłada dalszy intensywny rozwój - mówi cytowany przez propertynews.pl Tomasz Gawlik, dyrektor obszaru nieruchomości i ekspansji sieci Aldi w Polsce.

Choć do liczby 600 sklepów wciąż pozostaje kilkaset lokali do postawienia, to dyskonter ma nowy plan na rozwój. Nowe koncepty placówek sprzedaży zakładają sklepy dwukondygnacyjne.

Aldi wdraża nowe formaty sklepów. Dwupiętrowe markety już z datą i miejscem powstania

Aldi planuje zaskoczyć klientów konceptem sklepów duwpoziomowych pod nazwą formatu Aldi URBAN. Takie placówki mają powstać w Polsce już niebawem - znana jest data oraz miejsce, w którym pojawią się te lokale. Jak ujawnił bowiem cytowany już Tomasz Gawlik, dwa pierwsze dwukondygnacyjne sklepy znajdą się we Wrocławiu i w Markach pod Warszawą, a ich otwarcie powinno mieć miejsce do końca 2023 roku.

Aldi URBAN we Wrocławiu i Markach. Wiemy już, jak będą wyglądać

Wiadomo już też, jak z grubsza będą wyglądać dwupoziomowe sklepy Aldi URBAN. Co ciekawe, sprzedaż w nich nie będzie prowadzona na obydwu poziomach. Na poziomie 0 znajdować ma się bowiem parking, a na poziomie +1 będzie zlokalizowany właściwy sklep. Dyrektor obszaru nieruchomości i ekspansji sieci Aldi w Polsce zaznaczył jednak, że wrocławski Aldi URBAN będzie odbiegać od tego schematu, ponieważ sala sprzedaży będzie mieścić się na poziomie 0.

- Tego typu obiekty będą powstawać na małych działkach w atrakcyjnych lokalizacjach - wskazał w rozmowie z propertynews.pl Gawlik. Zaznaczył również, że ten format sklepów Aldi pojawi się nie tylko w dużych miastach i ich okolicy. - Wypełniamy białe plamy zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Potencjał jest ogromny, a my zamierzamy go w pełni wykorzystać - podsumował Tomasz Gawlik.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Aldi | sklepy | market
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »