Auchan będzie mógł otwierać sklepy w niedziele. Sieć ma umowę z operatorem usług pocztowych i kurierskich
Sieć Auchan podpisała umowę z firmą Pointpack. W jej ramach od 1 października w polskich sklepach francuskiego operatora dostępne będą usługi pocztowe. Będą one uruchamiane stopniowo. Markety przekształcone w placówki pocztowe będą mogły działać w niedziele objęte zakazem handlu - napisały wiadomoscihandlowe.pl.
BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami
W sklepach Auchan oferujących usługi pocztowe i kurierskie, klienci będą mogli nadać lub odebrać przesyłki poprzez system Pointpack. - Wprowadzenie świadczeń kurierskich i pocztowych, jest kolejnym udogodnieniem w oferowanym przez Auchan zestawie usług. Pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie czasu klientów przeznaczonego na zakupy i zwiększenie ich komfortu. Jest też odpowiedzią na aktualne oczekiwania kupujących - mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki/klienta/data/digital/SI w Auchan.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, z badań przeprowadzonych przez Auchan w maju tego roku, wynika, że dla klientów sieci ważne są m.in. względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87 proc.) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85 proc.).
- Nawiązanie współpracy z Auchan to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w której centrum są klienci i ich potrzeby. To właśnie dla wygody klientów uruchamiamy nowe punkty nadawania i odbioru paczek, łatwo dostępnych, blisko ich domów czy miejsc pracy. Teraz będą mogli skorzystać z usług kurierskich przy okazji zakupów - komentuje Szymon Lauer, dyrektor ds. rozwoju produktów GLS Poland.
Działania wdrożeniowe we współpracy z siecią Auchan oraz firmą kurierską GLS koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny, budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.