Awaria w największym banku w Polsce. PKO BP: wszystkie serwisy działają już bez zakłóceń
W poniedziałkowy poranek klienci banku PKO BP informowali o problemach z dostępem do konta internetowego. Utrudnienia mogły się także pojawić przy okazji logowania do aplikacji mobilnej banku od godz. 8 do godz. 10:50. Tuż przed 11 przedstawiciele banku poinformowali, że "wszystkie serwisy działają już poprawnie".
Na stronie downdetector.pl, na której można informować o problemach technicznych pojawiających się na stronach internetowych, w poniedziałek rano użytkownicy zgłaszali trudności w logowaniu się do swoim kont bankowych w PKO BP.
Pierwsze problemy były zgłaszane ok. godz. 8 rano. Od tego momentu, przez godzinę, na stronie pojawiła się informacja o kilku tysiącach zgłoszeń dotyczących braku możliwości zalogowania się na konto internetowe banku, za pośrednictwem przeglądarki, oraz o takich samych trudnościach w skorzystaniu z aplikacji mobilnej.
PKO BP zapowiadał przed weekendem przerwę w dostępie do usług, ale prace modernizacyjne były zaplanowane w nocy z soboty na niedzielę, w godzinach od północy do 6 rano.
Aktualizacja: W odpowiedzi na nadesłane przez Interię pytania, biuro prasowe PKO BP wskazało, że "występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów". Jednocześnie już ok. godz. 10:50 przedstawiciele banku poinformowali, że "wszystkie serwisy działają bez zakłóceń".