Awaria w największym banku w Polsce. PKO BP: wszystkie serwisy działają już bez zakłóceń

​W poniedziałkowy poranek klienci banku PKO BP informowali o problemach z dostępem do konta internetowego. Utrudnienia mogły się także pojawić przy okazji logowania do aplikacji mobilnej banku od godz. 8 do godz. 10:50. Tuż przed 11 przedstawiciele banku poinformowali, że "wszystkie serwisy działają już poprawnie".

Na stronie downdetector.pl, na której można informować o problemach technicznych pojawiających się na stronach internetowych, w poniedziałek rano użytkownicy zgłaszali trudności w logowaniu się do swoim kont bankowych w PKO BP.  

Pierwsze problemy były zgłaszane ok. godz. 8 rano. Od tego momentu, przez godzinę, na stronie pojawiła się informacja o kilku tysiącach zgłoszeń dotyczących braku możliwości zalogowania się na konto internetowe banku, za pośrednictwem przeglądarki, oraz o takich samych trudnościach w skorzystaniu z aplikacji mobilnej.  

Reklama

PKO BP zapowiadał przed weekendem przerwę w dostępie do usług, ale prace modernizacyjne były zaplanowane w nocy z soboty na niedzielę, w godzinach od północy do 6 rano. 

Aktualizacja: W odpowiedzi na nadesłane przez Interię pytania, biuro prasowe PKO BP wskazało, że "występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów". Jednocześnie już ok. godz. 10:50 przedstawiciele banku poinformowali, że "wszystkie serwisy działają bez zakłóceń".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | awaria
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »