PKO reaguje na zgłoszenia klientów. Chodzi o aplikację
Awaria w PKO Banku Polskim, która poważnie utrudniała korzystanie z usług bankowych, została już usunięta - poinformował bank w komunikacie przekazanym Interii Biznes. Od czwartakowego popołudnia klienci informowali o problemach zarówno w oddziałach, jak i w aplikacji IKO. Nie można było wykonywać przelewów, ani zalogować się do banku.
PKO Bank Polski poinformował, że awaria w serwisach została usunięta. - Mieliśmy utrudnienia w dostępie do usług banku w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO - przekazała Interii Biznes Aneta Styrnik-Chaber z PKO Banku Polskiego. Karty działały cały czas bez zakłóceń.
- Informacje o utrudnieniach, jak również ich końcu, przekazaliśmy na naszym profilu na Facebooku, na bieżąco reagowaliśmy też na informacje od klientów w mediach społecznościowych - zapewniła nas Styrnik-Chaber.
Bank przeprosił klientów dotkniętych utrudnieniami.
Awaria w PKO Banku Polskim miała miejsce od godziny 12:50. Jak podawał portal telepolis.pl, do pracowników banku zostały rozesłane komunikaty o awarii ze statusem krytycznym. Z problemami zmagali się m.in. pracownicy banku, ponieważ nie działały im żadne systemy.
Klienci banku i użytkownicy IKO na bieżąco informowali o problemach z serwisem PKO Bank Polski. Jednym z problemów był m.in. brak możliwości zalogowania się do usług bankowych. Do tego klienci nie mogli wykonywać przelewów. Problemy miały występować także podczas transakcji za pomocą płatności BLIK.
Bank na razie nie poinformował, co był przyczyną awarii.