PKO reaguje na zgłoszenia klientów. Chodzi o aplikację

Awaria w PKO Banku Polskim, która poważnie utrudniała korzystanie z usług bankowych, została już usunięta - poinformował bank w komunikacie przekazanym Interii Biznes. Od czwartakowego popołudnia klienci informowali o problemach zarówno w oddziałach, jak i w aplikacji IKO. Nie można było wykonywać przelewów, ani zalogować się do banku.

PKO Bank Polski poinformował, że awaria w serwisach została usunięta. - Mieliśmy utrudnienia w dostępie do usług banku w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO - przekazała Interii Biznes Aneta Styrnik-Chaber z PKO Banku Polskiego. Karty działały cały czas bez zakłóceń.

- Informacje o utrudnieniach, jak również ich końcu, przekazaliśmy na naszym profilu na Facebooku, na bieżąco reagowaliśmy też na informacje od klientów w mediach społecznościowych - zapewniła nas Styrnik-Chaber.

Bank przeprosił klientów dotkniętych utrudnieniami.

Reklama

Awaria w serwisie PKO Bank Polski została usunięta. Nie działała aplikacja

Awaria w PKO Banku Polskim miała miejsce od godziny 12:50. Jak podawał portal telepolis.pl, do pracowników banku zostały rozesłane komunikaty o awarii ze statusem krytycznym. Z problemami zmagali się m.in. pracownicy banku, ponieważ nie działały im żadne systemy.

Klienci banku i użytkownicy IKO na bieżąco informowali o problemach z serwisem PKO Bank Polski. Jednym z problemów był m.in. brak możliwości zalogowania się do usług bankowych. Do tego klienci nie mogli wykonywać przelewów. Problemy miały występować także podczas transakcji za pomocą płatności BLIK.

Bank na razie nie poinformował, co był przyczyną awarii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | awaria | Bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »