Awaria X (dawniej Twitter)? Użytkownicy mają problemy z logowaniem, także w Polsce

Prawdopodobnie awaria X (dawniej: Twitter) dotyka użytkowników popularnej platformy od wtorku, 15 lipca, rano. W serwisie DownDetector pojawia się coraz więcej zgłoszeń. Problem z logowaniem występuje na wszystkich urządzeniach, także w Polsce. Próbującym skorzystać z X wyświetla się jedynie komunikat: "Błąd".

Zalogowani użytkownicy najczęściej mogą korzystać z serwisu X bez przeszkód. Problem pojawia się jednak przy próbie zalogowania. Na portalu DownDetector, który monitoruje działanie usług i stron internetowych, widzimy, że 66 proc. wszystkich zgłaszanych błędów dotyczy właśnie logowania do platformy X (na godzinę 6:30).

Awaria X, dawniej Twittera? Problemy z logowaniem także w Polsce

Problem nie jest widoczny na dużą skalę, choć dotyczy wielu różnych krajów. Zgłaszający błędy zauważają, że awaria dotyczy jedynie wylogowanych użytkowników, którzy próbują dostać się na swoje konto w serwisie X (dawniej Twitter). "Mój problem polega na tym, że się wylogowałem i teraz próbuję się zalogować" - pisze jeden z nich w serwisie DownDetector. Przy próbie zalogowania do serwisu X użytkownicy widzą jedynie taki komunikat:

Reklama

"Aplikacja wydaje się działać, ale na komputerze nadal pojawia się komunikat Coś poszło nie tak" - pisze inny z użytkowników platformy społecznościowej.

Użytkownicy wskazują, że bezskutecznie próbują logowania w różnych przeglądarkach. Problemy zgłaszają nam także użytkownicy z Polski.

Błąd przy logowaniu do X. "Coś poszło nie tak". Skala nie jest duża

Zgłoszenia użytkowników wskazujące na problemy z serwisem X zaczęły pojawiać się we wtorek nad ranem polskiego czasu


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Twitter | platforma X | awaria
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »