Awaria X (dawniej Twitter)? Użytkownicy mają problemy z logowaniem, także w Polsce
Prawdopodobnie awaria X (dawniej: Twitter) dotyka użytkowników popularnej platformy od wtorku, 15 lipca, rano. W serwisie DownDetector pojawia się coraz więcej zgłoszeń. Problem z logowaniem występuje na wszystkich urządzeniach, także w Polsce. Próbującym skorzystać z X wyświetla się jedynie komunikat: "Błąd".
Zalogowani użytkownicy najczęściej mogą korzystać z serwisu X bez przeszkód. Problem pojawia się jednak przy próbie zalogowania. Na portalu DownDetector, który monitoruje działanie usług i stron internetowych, widzimy, że 66 proc. wszystkich zgłaszanych błędów dotyczy właśnie logowania do platformy X (na godzinę 6:30).
Problem nie jest widoczny na dużą skalę, choć dotyczy wielu różnych krajów. Zgłaszający błędy zauważają, że awaria dotyczy jedynie wylogowanych użytkowników, którzy próbują dostać się na swoje konto w serwisie X (dawniej Twitter). "Mój problem polega na tym, że się wylogowałem i teraz próbuję się zalogować" - pisze jeden z nich w serwisie DownDetector. Przy próbie zalogowania do serwisu X użytkownicy widzą jedynie taki komunikat:
"Aplikacja wydaje się działać, ale na komputerze nadal pojawia się komunikat Coś poszło nie tak" - pisze inny z użytkowników platformy społecznościowej.
Użytkownicy wskazują, że bezskutecznie próbują logowania w różnych przeglądarkach. Problemy zgłaszają nam także użytkownicy z Polski.
Zgłoszenia użytkowników wskazujące na problemy z serwisem X zaczęły pojawiać się we wtorek nad ranem polskiego czasu.