BrandME CEO. Po raz szósty kapituła nagrodzi liderów biznesu

Właściciele firm, prezesi, dyrektorzy generalni obecnie mierzą się z wyzwaniami, których niejednokrotnie nie mieli okazji doświadczyć. Zmieniają się uwarunkowania geopolityczne, a co za tym idzie chociażby łańcuchy dostaw. Dzisiaj każdy przedsiębiorcą musi cechować się maksymalną elastycznością. Do tego dochodzi bezprecedensowy postęp technologiczny i rozwój sztucznej inteligencji. Liderzy biznesu muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości. 21 września poznamy laureatów 6. edycji plebiscytu BrandMe CEO.

Zmienność towarzyszy biznesowi od zawsze, ale szczególnie od pierwszych miesięcy 2020 r. przedsiębiorcy i ich firmy nieustannie stają w obliczu wielkiej próby. Wygrają jednak ci, którzy stawiają na wartości i autentyczność.

Idea BrandMe CEO

Obecnie działalności liderów biznesu i funkcjonowaniu ich firm towarzyszy coś więcej. Zresztą o tę misję coraz częściej pytają najmłodsi kandydaci do pracy. Mało tego, pyta o nią także opinia publiczna. Dlaczego? Zrównoważony rozwój i tematyka ESG to już nie są "konferencyjne" zagadnienia. To jest tu i teraz biznesu.

Reklama

BrandMe CEO to specjalny cykl wydarzeń poświęconych przywództwu w biznesie, którego zwieńczeniem jest specjalny plebiscyt. Celem tego ostatniego jest wyłonienie liderów biznesu cechujących się autentycznością, odwagą, transparentnością. Realizujących z pasją swoją misję, a jednocześnie nieoczywistych oraz inspirujących swoich współpracowników.

Powtarzany przez nas już szósty rok z rzędu w ramach BrandMe CEO swoisty zestaw cech lidera biznesu XXI wieku staje się pewnego rodzaju wzorem do naśladowania - z autentycznością i uczciwością samego lidera na czele.

To, co zdefiniuje w przyszłości firmy i ich szefów, to także wszystko, co wiąże się ze zrównoważonym rozwojem i ochroną klimatu. Wyzwaniem jest konieczność pogodzenia bieżących kosztów funkcjonowania firm z niezbędnymi inwestycjami.

VI edycja plebiscytu BrandMe CEO

W tym roku już po raz szósty wyróżnimy wyjątkowych liderów. Specjalna kapituła wybrała tegorocznych laureatów. Warto mieć na uwadze jej specyficzną formułę. W tym gronie zasiadają ubiegłoroczni laureaci oraz przedstawiciele świata akademickiego, biznesu i mediów. Wybór został dokonany spośród prezesów, właścicieli, współwłaścicieli, dyrektorów generalnych, a także ekspatów mieszkających w Polsce i piastujących eksponowane stanowiska w oddziałach międzynarodowych korporacji.

Kapituła kierowała się następującymi kryteriami:

1. Autentyczność i spójność lidera

2. Odwaga w podejmowaniu ryzyka

3. Dialog - komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z zespołami

4. Siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy, którą zarządza

5. Strategia zarządzania i jej efekty

6. Lider jako promotor i wychowawca następców

7. Misyjność, odpowiedzialność, empatia.

W poprzednich latach laureatami BrandMe CEO zostali m.in. Adam Kiciński, Solange Olszewska, Adam Góral, Igor Klaja, Tomasz Suchański, Dominika Bettman, Zbigniew Jagiełło, Rafał Brzoska,  Ewa Chodakowska, Sobiesław Zasada, Adam Mokrysz. W 2022 r. nagrody specjalne otrzymali także Robert i Anna Lewandowscy oraz Rafał Sonik.

Wyniki już 21 września

Uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu odbędzie się 21 września. Tradycyjnie VI edycję zakończy specjalna gala. Ale przyznanie nagród to jedno. Wydarzeniu będą towarzyszyć debaty i powerspeeche.

Jako pierwszy wystąpi Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju. Odpowie na kluczowe pytanie: Jak sprostać wyzwaniom i wykorzystać szanse niestabilnego otoczenia gospodarczego? Okazuje się bowiem, że zmienność staje się siłą polskich firm.

Rafał Brzoska, CEO InPost i Adam Marciniak, CEO Velo Bank podzielą się refleksjami na temat konieczności zbaczania z utartych ścieżek. To niejednokrotnie pójście pod prąd daje innowacje i największe stopy zwrotu.

Gość specjalny Marc-Antoine Tschopp jest psychologiem, dyrektorem generalnym McKinsey, trenerem kadry kierowniczej i propagatorem świadomości dyrektorów generalnych, pomagającym im przewodzić ze spokojem w czasach zakłóceń. Sprzedał swoją firmę w wieku 41 lat, aby podążać za swoją pasją do relacji międzyludzkich.

Prof. Wiesław Nowiński jako pierwszy na świecie stworzył dokładne cyfrowe atlasy mózgu, dając też sobie cyfrowo pokroić mózg i udostępnić jego obraz całemu światu. Odpowie na pytania czy w Polsce może powstać druga Dolina Krzemowa.

O roli nowych technologii, sztucznej inteligencji i zielonej transformacji będą mówić Tomasz Czechowicz (CEO MCI), Janusz Grądzki (CEO Eleport), Tomek Czajka (mistrz świata w programowaniu zespołowym).

Czy współczesny lider może pozwolić sobie na okazanie wrażliwości i empatii? Czy granie "twardziela" jeszcze się opłaca? Jak zbudować kapitał (zaufania) okazując ludzką twarz spod maski zdecydowanego przywódcy? Na te pytania odpowie prof. Jerzy Bralczyk.

O relacjach w biznesie i relacjach między liderami opowiedzą Omenaa Mensah (prezeska Omenaa Foundation), Magda Dziewguć (Country Director Google Polska), Mark Laughram (prezes Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią) i Zbigniew Jagiełło (członek rad nadzorczych Blik, Asseco, EkoEnergetyka, MCI Capital).

Swoimi refleksjami podzielą się Robert Kalaber (Trener Drużyny Hokeja), Mirosław Minkina (Prezes Związku Hokeja), Radosław Piesiewicz (prezes PKOL) i Maciej Stec (Polkomtel). Z kolei Marek Maślanka (właściciel MyRoof) i Adam Mokrysz (prezes Mokate) podzielą się refleksjami na temat zasad prowadzenia biznesu.

W bieżącym roku partnerami wydarzenia są PwC i Polski Komitet Olimpijski.

INTERIA.PL/Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: BrandMe CEO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »