Burger King zmienia logo. To pierwszy taki ruch od 20 lat
Sieć barów szybkiej obsługi zmienia wygląd swojego logo. Nowa wersja jest prostsza i zawiera mniej elementów - informują wiadomoscihandlowe.pl.
- Minimalistyczne logo wpisuje się w ewolucję marki w dzisiejszych czasach - mówią przedstawicie firmy. Ma to również nawiązywać do uproszczenia składu produktów sprzedawanych w restauracjach Burger King. Firma zrezygnowała z wielu konserwantów i dodatków.
Dodatkowo prostsze, bardziej naturalne logo ma również wywoływać u odbiorców poczucie braku sztuczności marki. Zrezygnowano m.in. z niebieskiej obwódki oraz białych wstawek imitujących połysk. Czcionka nawiązuje do napisów z logo z 1966 oraz 1994 roku.
Nowy projekt to jednak nie tylko logo. Komunikację wspierają także ilustracje hiszpańskiego duetu artystów Cachetejack. Obrazki będą wykorzystywane m.in. w grafikach reklamowych, w mediach społecznościowych, a także jako elementy wizualne na opakowaniach produktów Burger King oraz podkładkach na tace w restauracjach.
Nowe logo pojawiło się już na ubraniach pracowników, ma również niebawem trafić na szyldy stacjonarnych placówek. Całkowity rebranding może jednak zająć nawet kilka lat.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze