Reklama

Carrefour otworzy prawie 50 dyskontów Supeco w 2021 r. w samej Francji. W planach start e-sprzedaży w innych krajach

Jak już informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, należąca do Carrefoura marka Supeco w listopadzie ub.r. rozpoczęła sprzedaż produktów pozażywnościowych przez internet w rodzimej Francji, w modelu click&collect. Teraz firma donosi, że w najbliższym czasie planuje wdrożenie tego samego rozwiązania w Rumunii i Hiszpanii.

Nie wiadomo jeszcze, co z Polską, gdzie działa obecnie dziewięć stacjonarnych dyskontów Supeco, spośród których większość ruszyła w minionym roku. Choć Carrefour dotychczas tego nie potwierdził, wydaje się prawdopodobne, że firma pójdzie tą samą ścieżką również w przypadku polskiego rynku.

Supeco to hybrydowy koncept będący połączeniem dyskontu z hurtownią cash&carry. W rodzimej Francji takich sklepów działa obecnie jedynie sześć, ale plany do końca 2021 roku są śmiałe - liczba placówek na wspomnianym rynku ma przewyższyć 50.

Reklama

Przez internet Supeco sprzedaje wyłącznie produkty non-food. W sklepach stacjonarnych działających pod tym samym szyldem wyroby te generują 5-6 proc. przychodów ze sprzedaży. Samo Supeco.fr oferuje blisko 450 artykułów nieżywnościowych, w tym zabawki, produkty kosmetyczne, artykuły do domu i elektronikę.

Oferta online koncentruje się na produktach niespożywczych, przy czym podkreślono, że mowa o etapie "początkowym" - niewykluczone zatem, że docelowo asortyment zostanie poszerzony o artykuły spożywcze.

W Polsce Supeco jeszcze nie prowadzi sprzedaży internetowej, ale stacjonarnych sklepów pod tym szyldem jest już więcej niż we Francji. Pod koniec października Carrefour uruchomił nad Wisłą dziewiąty dyskont Supeco - w Skarżysku Kamiennej. To placówka, która ruszyła po rebrandingu supermarketu Carrefour.

Oferta Supeco skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, którzy mogą zrobić codzienne zakupy, jak i klientów biznesowych prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, którzy mogą dokonać zakupów hurtowych.

Uproszczona aranżacja sklepu nawiązująca do typowych sklepów cash&carry sprawia, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania. Jednocześnie klienci mogą również kupić w Supeco produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.

Dowiedz się więcej na temat: Carrefour | dyskonty | handel

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »