Carrefour Polska zmieni sklepy w placówki pocztowe. Sieć podpisała umowę z operatorem pocztowym

Carrefour Polska podpisał umowę o współpracy z firmą Pointpack dotyczącej prowadzenia w sklepach sieci handlowej, na zasadzie agencji pocztowej, placówek pocztowych oraz wdrożenia w nich systemu Pointpack w oparciu o infrastrukturę handlową sieci handlowej - poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Rozpoczęcie współpracy sieci Carrefour z firmą Pointpack to nie tylko krok w kierunku uruchomienia kolejnej usługi w sklepach francuskiego operatora, ale także - jak w przypadku wielu innych sieci, takich jak Kaufland, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Abc, czy Euro Sklep - otwarcie furtki pozwalającej uruchomić sklepy w niedziele. Czy sieć Carrefour to zrobi i na jaką skalę, dowiemy się w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Reklama

Przypomnijmy, że w maju br. portal wiadomoscihandlowe.pl informował, że w niedziele działa ponad 120 sklepów franczyzowych sieci Carrefour w Polsce. Pozwalają na to obecne przepisy prawa.

Z szacunków portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że placówek pocztowych działających w niedziele niehandlowe - jako placówki pocztowe Pointpacka, Poczty Polskiej, Ruchu, InPostu czy UPS - jest już kilkanaście tysięcy. Początkowo ze wspomnianego wyjątku korzystały głównie sieci franczyzowe ze sklepami małoformatowymi (jak Żabka, Stokrotka Express, Carrefour Express, Abc, Delikatesy Centrum i inne), z czasem jednak do tego grona zaczęły dołączać podmioty prowadzące sklepy własne i o większych powierzchniach: dyskonty, supermarkety, a nawet hipermarkety (jak Dino, Polomarket, Biedronka czy Kaufland). Z wyjątku dla placówek pocztowych korzystają także niektóre markety budowlane, jak Bricomarche.

Sprawdź najnowsze promocje i korzystaj z listy zakupowej ding.pl

wiadomoscihandlowe.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »