Cenniki spadły?

W listopadzie największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat: 304,3 mln zł, czyli o 47,2 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 269,7 mln zł, o 0,1 proc. mniej niż w listopadzie 2006 roku - wynika z danych TNS OBOP.

W listopadzie największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat: 304,3 mln zł, czyli o 47,2 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 269,7 mln zł, o 0,1 proc. mniej niż w listopadzie 2006 roku - wynika z danych TNS OBOP.

Na trzecim miejscu w listopadzie 2007 roku uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 164 mln zł, o 5,1 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała spadek wpływów z reklam o 11,3 proc. do 114,6 mln zł. Pierwszą piątkę zamknął TV4 z kwotą 29,5 mln zł, czyli o 59,8 proc. wyższą niż rok wcześniej. TVN 24, który zajął szóstą pozycję, zwiększył w listopadzie wpływy z reklam o 124,4 proc. do 24,2 mln zł. TVN Siedem znajdujący się na 12 pozycji zwiększył zaś wpływy z reklam o 23,8 proc. do 14,5 mln zł. Dane oparte są na cennikach stacji i nie uwzględniają rabatów.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | TNS OBOP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »