Coraz więcej usług dostępnych na poczcie

Poczta Polska rozwija swoją sieć i zwiększa zatrudnienie. Takim przykładem jest KRUS i ubezpieczenia rolne, które będą oferowane w placówkach - deklarują minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk oraz Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

Poczta Polska ogłosiła właśnie, że Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych przygotowało nowy program ubezpieczeń rolniczych - Agro Ubezpieczenia. Jest on złożony z dwóch ofert - ubezpieczenia plonów i ubezpieczenia dla posiadaczy gospodarstw rolnych. Ta pierwsza oferta składa się z dwóch pakietów: jesiennego oraz wiosennego.

- Zaczynamy angażować Pocztę Polską w ubezpieczenia rolnicze. Musimy być tam, gdzie nie były do tej pory oferowane produkty finansowe, w tym na wsi - mówi minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk.

Reklama

Ubezpieczenia PTUW będą oferowane przez sieć placówek pocztowych, znajdujących się na wsi iw małych ośrodkach miejskich. Obecnie możliwe jest ich nabycie w 1,5 tys. placówek pocztowych, zaś według prezesa zarządu Poczty Polskiej SA., Przemysława Sypniewskiego, w niedługim czasie będzie możliwe oferowanie ich w każdej placówce pocztowej, znajdującej się na wsi czy w małych miastach.

W Agro Ubezpieczeniach dopłaty ze strony państwa mają sięgnąć 65 proc. składki, zaś już obecnie przeznaczone jest na nie 500 mln zł. W następnych latach, jak ujawniono na konferencji prasowej, suma ta ma wzrosnąć do 1 mld zł.

Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych jest jednostką państwową, z kapitałem zakładowym wynoszącym 54,5 mln zł. Poczta Polska jest właścicielem 50,5 proc. udziałów, zaś Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników - 49.5 proc.

MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Poczta Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »