Druga edycja Ecommerce Day już 5 maja

13 prelekcji. 510 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Twitter, Shoplo, PayPal czy Allegro. Już 5 maja startuje druga edycja Ecommerce Day, największej konferencji skierowanej do właścicieli sklepów internetowych. W zeszłorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 250 e-sprzedawców. W tym roku liczba ta zwiększy się do 350 osób oraz setek kolejnych dzięki transmisji online.

Jeszcze więcej wiedzy i networkingu

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 5 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

EDP 2015 to już druga edycja konferencji. Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com: - Bardzo pozytywne opinie uczestników Ecommerce Day w zeszłym roku skłoniły nas, aby zorganizować kolejną edycję. W tym roku wydarzenie będzie jeszcze ciekawsze - pojawi się kilku nowych, bardzo interesujących prelegentów, uczestnicy będą mogli otrzymać darmowe porady prawne, a także będą pierwszymi, którzy dowiedzą się o premierze zupełnie nowej usługi na rynku ecommerce.

Reklama

100 proc. praktyki

Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Do zeszłorocznych prelegentów z Google, PayPala, Shoplo, GetResponse czy eKomercyjnie.pl dołączyli przedstawiciele takich firm jak Twitter, Allegro czy InPost. Eksperci zdardzą uczetsnikom, jak optymalizować ich e-sklepy, zwiększać w nich sprzedaż, pozyskiwać nowych klientów czy usprawniać logityskę. Poza możliwością wysłuchania wykładów i porozmawiania z prelegentami, uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z darmowych porad prawników z kancelarii Lubasz&Wspólnicy i wymienić się wiedzą z setkami innych właścicieli e-sklepów.

Ecommerce Day wyróżnia się na tle innych branżowych wydarzeń tym, że przekazywana wiedza ma mocno praktyczny wymiar - wskazówki, które poznają sprzedawcy mogą być od razu zastosowane w ich sklepach. O tym, dlaczego warto przyjść na EDP2015 najlepiej świadczą cytaty uczestników zeszłorocznej edycji:

- W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony. (Piotr Właziński, właścicel sklepu Lovecode Lingerie)

- To, co najbardziej podobało mi się w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejścia do ecommerce, dzięki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie się uzupełniały, więc każdy uczestnik mógł znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje (Botond Boros, PayPal)

- Świetnie przygotowany event zarówno pod względem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia związane z branżą i dlatego w pełni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. Wielkie brawa i czekamy na kolejną edycję. (Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0)

Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest wyjątkowo niska - to jedyne 199 zł brutto.

Więcej informacji o Ecommerce Day znajdziesz tutaj.

Sponsorem strategicznym konferencji organizowanej przez Shoplo.com jest PayU oraz Spinacz.pl. Patronat nad wydarzeniem objęły takie media jak: Marketer+, eKomercyjnie.pl, Interia.pl, Centrumsprzedawcy.pl, Fashionbiznes.pl, Marketingmobilny.pl, Bsite.pl, retail360.pl, Retail Trends Polska, blpoland.pl, Adnews.pl, Web.gov.pl, eGospodarka.pl, wyborcza.biz, e-biznes.pl, Fundacja Polak 2.0, Mensis.pl, eBiznesonline, iab Polska, Startup Media.

Pobierz darmowy: PIT 2014

Dowiedz się więcej na temat: druga edycja | edycja | ecommerce | e-mail
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »