Reklama

Fałszywa oferta. 30-latka z Kielc straciła 1100 euro

Świętokrzyscy policjanci apelują o ostrożność przy korzystaniu z ofert internetowych. Ofiarą oszustów padła 30-letnia kielczanka. Kobieta straciła 1100 euro, próbując przez internet wynająć apartament w Portugalii.

Na początku tego roku 30-letnia mieszkanka stolicy regionu świętokrzyskiego znalazła ofertę na wynajem apartamentu w Portugalii. Kobieta nawiązała bezpośredni kontakt z rzekomym właścicielem mieszkania.

- Ustaliła warunki wynajmu i wykonała przelew na kwotę 1100 euro, na wskazane konto. Niestety, po przekazaniu płatności pokrzywdzona straciła kontakt z rzekomym oferentem. Po pewnym czasie poprosiła swojego znajomego, przebywającego w Portugalii o pomoc w sprawie. Wówczas wyszło na jaw, że wskazany w ofercie adres apartamentu w ogóle nie istnieje - powiedział podkom. Karol Macek z Komendy Miejskiej Policji w Kielcach.

Reklama

Kieleccy policjanci apelują o zachowanie szczególnej ostrożności podczas korzystania z ofert internetowych.

- W takich przypadkach warto korzystać z potwierdzonych, autentycznych portali, oferujących pośrednictwo przy wynajmie mieszkań czy apartamentów. Koniecznie powinniśmy także sprawdzić m.in. opinie, by w ten sposób wyeliminować ryzyko oszustwa - zaznaczył podkom. Macek. 

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »