Francusko-amerykańska wojna w sieci restauracji McDonalda

Na najnowszych reklamach nadsekwańskich filii sieci McDonalda widnieje ostrzeżenie francuskiego specjalisty od spraw żywienia: Nie powinno się jeść hamburgerów i frytek częściej niż raz w tygodniu.

Na najnowszych reklamach nadsekwańskich filii sieci McDonalda widnieje ostrzeżenie francuskiego specjalisty od spraw żywienia: Nie powinno się jeść hamburgerów i frytek częściej niż raz w tygodniu.

Agencja reklamowa, która przygotowała kampanię, twierdzi, że klientom trzeba mówić prawdę - całą prawdę. Innego zdania są jednak Amerykanie.

W jednej z reklam prasowych niezależny specjalista od spraw żywienia sugeruje, że nie powinno się chodzić do restauracji McDonalda częściej niż raz w tygodniu. W przeciwnym razie grozić nam może np. nadwaga.

Zdaniem francuskich specjalistów od reklamy tak przeprowadzona kampania nie przynosi szkody amerykańskiej restauracji, wręcz przeciwnie pokazuje, że hamburgery i frytki mogą stanowić cześć zrównoważonego - a tym samym zdrowego - jadłospisu.

Reklama

Wszystko jednak wskazuje na to, że nowy - samokrytyczny typ reklamy - nie spodobał się amerykańskiej restauracji, która w specjalnym komunikacie podkreśliła, że zupełnie nie zgadza się z francuskimi specjalistami.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: McDonald's | W Sieci | wojna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »