Reklama

Indeks nastrojów konsumentów w Niemczech na III wzrósł do 9,7 pkt. z 9,3 pkt.

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na marzec wzrósł do 9,7 pkt. z 9,3 pkt. poprzednio - podała niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na marzec wzrósł do 9,7 pkt. z 9,3 pkt. poprzednio - podała niemiecka grupa badań rynkowych GfK.

Analitycy spodziewali się na marzec indeksu na poziomie 9,5 pkt.

Wskaźnik oczekiwań biznesowych wzrósł do 27,2 pkt. z 22,5 pkt.

Indeks oczekiwań co do dochodów zwyżkował do 50,6 pkt. z 47,8 pkt. poprzednio.

Wzrósł też wskaźnik gotowości do wydawania pieniędzy przez konsumentów - do 59,1 pkt. z 57,4 pkt.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2.000 niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu.

Gdzie szukać informacji o pieniądzach z funduszy europejskich?

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »