Indeks nastrojów konsumentów w Niemczech na III wzrósł do 9,7 pkt. z 9,3 pkt.
Indeks nastrojów niemieckich konsumentów GfK na marzec wzrósł do 9,7 pkt. z 9,3 pkt. poprzednio - podała niemiecka grupa badań rynkowych GfK.
Analitycy spodziewali się na marzec indeksu na poziomie 9,5 pkt.
Wskaźnik oczekiwań biznesowych wzrósł do 27,2 pkt. z 22,5 pkt.
Indeks oczekiwań co do dochodów zwyżkował do 50,6 pkt. z 47,8 pkt. poprzednio.
Wzrósł też wskaźnik gotowości do wydawania pieniędzy przez konsumentów - do 59,1 pkt. z 57,4 pkt.
Indeks GfK powstaje na podstawie ankiety przeprowadzanej wśród 2.000 niemieckich konsumentów. Wskazuje on, jak będą wyglądać ich wydatki w następnym miesiącu.
Gdzie szukać informacji o pieniądzach z funduszy europejskich?