ING Bank Śląski z dużą awarią. Nie można było wypłacać i wpłacać pieniędzy
ING Bank Śląski od godzin porannych zmagał się z poważną awarią. Problemy dotyczyły korzystania z karty oraz niektórych usług Mojego ING i ING Business. Przed godziną 16 bank poinformował, że problemy udało się rozwiązać.
"Od 8:20 zmagamy się z awarią. Możecie napotkać na problemy z płaceniem kartami w terminalach i internecie, korzystaniem z bankomatów i wpłatomatów. Niedostępna jest również część usług w Moim ING i ING Business" - podał bank ING w opublikowanym o poranku komunikacie.
Już wiadomo, że awarię udało się usunąć. W rozmowie z Interią rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego Piotr Utrata poinformował, że awaria została usunięta i możliwe jest korzystanie z usług bankowych.
Jak informał ING Bank Śląski od godzin porannych występowały utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych i kredytowych. Nie działało płacenie kartami w terminalach i internecie, utrudnione było wykonywaniu wpłat i wypłat z bankomatów i wpłatomatów, nie działała także autoryzacja 3D secure płatności kartami w internecie.
W "Moim ING" i w "ING Business" brak był widoczności kart kredytowych i płatniczych. Niedostępne były usługi wymiany walut w Kantorze w Moim ING i w ING Business, utrudnione było wykonywanie przelewów zagranicznych, a także nie można było składać wniosków rządowych w ramach 300+ i 500+ w Moim ING.
Przez cały czas bez zakłóceń działały płatności przy wykorzystaniu systemu płatności Blik w aplikacji Moje ING i ING Business. Większość klientów musiało korzystać właśnie z tej metody płatności.