InPost sięga coraz dalej!

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do Grupy Integer.pl - poszerza zasięg działania o kolejne polskie miasta. Nowe oddziały uruchomiono w województwie wielkopolskim, w miejscowości Kościan i Środa Wielkopolska.

InPost - największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, należący do Grupy Integer.pl - poszerza zasięg działania o kolejne polskie miasta. Nowe oddziały uruchomiono w województwie wielkopolskim, w miejscowości Kościan i Środa Wielkopolska.

Z usług InPost mogą już także korzystać mieszkańcy Bielska-Podlaskiego (woj. podlaskie), Świnoujścia (woj. zachodnio-pomorskie), Konstantynowa Łódzkiego (woj. łódzkie) oraz Pruszkowa i Brwinowa (woj. mazowieckie). Dzięki systematycznie poszerzanej sieci oddziałów, firma jest obecna w niemal 200 miejscowościach. Do końca 2009 roku oferta InPost będzie dostępna dla klientów indywidualnych w 230 miastach, a nadawcy biznesowi będą mogli wysyłać korespondencję już do 300 miejsc w Polsce.

InPost intensywnie zwiększa obszar działalności - zasięgiem obejmuje zarówno duże aglomeracje, jak i mniejsze miejscowości, gdzie z powodzeniem pozyskuje klientów. Rozbudowa sieci oddziałów jest tylko jednym z elementów strategii rozwoju. Operator systematycznie wdraża także nowatorskie rozwiązania na rynku pocztowo-kurierskim. W czerwcu 2009 roku uruchomił Paczkomaty 24/7 najnowocześniejszą w Polsce usługę wysyłkową, która umożliwia odbiór paczki w wybranym miejscu i o dowolnej godzinie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Reklama

?Głównym założeniem InPost jest utrzymanie wiodącej pozycji wśród niezależnych operatorów pocztowych. W tym celu nie tylko systematycznie rozbudowujemy sieć oddziałów, ale także wdrażamy nowoczesne usługi. W ostatnim czasie poszerzyliśmy grono naszych odbiorców o klientów sklepów internetowych i użytkowników sektora e-commerce, do których kierowany jest projekt Paczkomaty 24/7. Dywersyfikacja usług pozwala nam docierać do takich obszarów rynku, które nie zostały jeszcze dostrzeżone przez inne podmioty z branży. Tak skonstruowana strategia pozwala nam sukcesywnie zwiększać przewagę konkurencyjną i udziały w rynku - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.

InPost - w ramach funkcjonujących już pocztowych Punktów Obsługi Klienta - proponuje klientom także usługi finansowo-ubezpieczeniowe. Za pośrednictwem InPost Finanse można wziąć szybki kredyt oraz skorzystać z przyjaznych produktów finansowych. Spółka świadczy również usługi outsorcingowe skierowane do banków oraz instytucji finansowych. W ramach oferty specjalnej dla klientów indywidualnych, firma proponuje sprzedaż pożyczek i produktów bankowych za pośrednictwem listonoszy InPost.

Integer.pl SA jest liderem na rynku kolportażu reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych. Firma posiada 109 oddziałów regionalnych, 15 magazynów centralnych spełniających wszelkie wymagania transportowe, 42 magazyny regionalne i 91 punktów przeładunkowych, a kurierzy Integera dostarczają przesyłki na terenie całej Polski. Na rzecz spółki pracuje łącznie 7300 osób. Średnio miesięcznie firma kolportuje około 76 mln sztuk ulotek i druków reklamowych. Dzięki nowoczesnej i rozbudowanej infrastrukturze - dopasowanej do prowadzonej działalności - Integer.pl gwarantuje w ciągu 48 godzin wsparcie logistyczne na transport 150 ton materiałów do każdego miejsca w Polsce.

Integer.pl współpracuje z największymi sieciami handlowymi w Polsce, takimi jak: Auchan, Elea, Leclerc, Lidl, Plus Discount czy Real.

InPost Usługi Pocztowe jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim, należącym do grupy kapitałowej Integer.pl, notowanej od 2007 roku na GPW. InPost świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową od listopada 2006 roku w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g.

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w wielu miastach na terenie całej Polski. Zgodnie ze strategią rozwojową, w 2009 roku firma będzie obecna na terenie całego kraju - w 230 miastach Polski przez sieć 900 Punktów Obsługi Klienta. Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają ponadto wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo - w 2009 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: Paczkomaty 24/7 czy poczta hybrydowa.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | Środa Wielkopolska | polskie miasta | operator | InPost
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »