Inspirujące spotkanie sprzedaży
Już 11-13 kwietnia 2011 w hotelu Sheraton w Warszawie odbędzie się Kongres Sprzedaż 2011- innowacyjne wydarzenie w całości poświęcone zagadnieniu sprzedaży.
Ideą Kongresu Sprzedaż 2011 jest zbudowanie płaszczyzny wymiany wiedzy i doświadczeń, pomiędzy ekspertami i praktykami na co dzień zaangażowanymi w procesy sprzedażowe w różnorodnych organizacjach w Polsce, jak również na świecie. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu wszystkie osoby, które łączy wspólna pasja - sprzedaż.
Podczas drugiej edycji największego wydarzenia w obszarze sprzedaży usług w Polsce, Kongresu Sprzedaż 2011 (11-13 kwietnia 2011, Hotel Sheraton Warszawa), zaproszeni eksperci i praktycy dostarczą inspiracji i odpowiedzi na kluczowe pytanie z obszaru sprzedaży: jak sprawić aby firma wyprzedziła konkurencję i zwiększyła zyski?
W ramach Kongresu odbędzie się aż 5 sesji plenarnych z udziałem znakomitych Gości zagranicznych: Howarda Stevensa ( Chally Group Worldwide), Richarda Barkeya (Imparta), Beth Rogers (University of Portsmouth), Jonathana Farringtona (JF Corporation) i Mariane Ebersberg (Mercuri International Poland). Ponadto, w ośmiu różnorodnych ścieżkach tematycznych wystąpienia zaprezentują przedstawiciele liderów rynku: AXA Życie Polska, AVIVA, TUI Poland, TOI TOI Polska, Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK, Sieć Hoteli DAL, Bayer Schering, i inni.
Kongres Sprzedaż 2011 odbywający się pod hasłem "Innowacje-Zespół-Jakość" będzie okazją do prześledzenia najnowszych trendów w obszarze sprzedaży w Polsce i na świecie oraz zapoznania się z ciekawymi projektami realizowanymi przez wiodące organizacje na polskim rynku. Zapraszamy do udziału Dyrektorów, Kierowników i Managerów sprzedaży, którzy są zainteresowani szeroko zakrojoną debatą na temat wyzwań w sprzedaży!
Pełny programu wydarzenia dostępny jest na kongressprzedaz.pl
Pobierz: program do rozliczeń PIT