Joe NeCastro odchodzi z rady nadzorczej TVN i Scripps Networks Interactive

Joseph G. NeCastro opuszcza szeregi Scripps Networks Interactive po trzynastu latach pracy w grupie medialnej Scripps. Przez te lata pracował na stanowisku dyrektora ds. finansów i administracji oraz dyrektora ds. rozwoju. Jim Samples, będzie teraz podlegać Kennethowi W. Lowe, prezesowi Scripps Networks Interactive. Samples zastąpi NeCastro na stanowisku przewodniczącego rady nadzorczej TVN.

Joe NeCastro doprowadził w zeszłym roku do pomyślnego przejęcia wiodącej polskiej spółki medialnej TVN przez Scripps Networks Interactive. Miał też swój udział w stworzeniu w Wielkiej Brytanii przedsięwzięcia typu joint-venture z BBC Worldwide poprzez akwizycję w 2011 roku pakietu 50 procent udziałów UKTV. NeCastro przyczynił się także do inwestycji Scripps Networks w innowacyjne spółki ze świata nowych mediów Tastemade, Food 52 czy Refinery 29.

Działalność międzynarodowa, której jako prezes Scripps Networks International przewodzi Jim Samples, będzie teraz podlegać Kennethowi W. Lowe, prezesowi Scripps Networks Interactive. Samples zastąpi także NeCastro na stanowisku przewodniczącego rady nadzorczej TVN.

Reklama

Mark Hale, wiceprezes oraz dyrektor ds. technologii i działalności globalnej, również będzie podlegać Lowe'emu. Jednocześnie rozwój działalności korporacyjnej i strategiczne inwestycje rozwojowe Scripps Networks wciąż będą spoczywać w rękach Julie Yoo, pierwszej wiceprezes ds. rozwoju korporacyjnego. Yoo będzie z kolei odpowiadać przed Lori Hickok, dyrektor ds. finansów.

NeCastro pozostanie konsultantem ds. działalności międzynarodowej Scripps Networks Interactive, ponieważ Scripps nieprzerwanie realizuje strategię rozwoju poprzez przejęcia i integrację już istniejących podmiotów z całego świata.

- Joe NeCastro to światowej klasy specjalista od finansów korporacyjnych i rozwoju, którego działania były kluczowe dla szybkiej ekspansji Scripps na rynkach globalnych - podkreśla Kenneth W. Lowe. - W ostatnich latach, w związku z międzynarodowym rozwojem nasza spółka przeszła szereg zmian. Zajęliśmy należne nam miejsce światowego lidera lifestylowych podmiotów medialnych. Przez lata spędzone w firmie Joe przyczynił się do zbudowania ogromnej wartości dla spółki i jej udziałowców. Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w nadchodzących latach dalej rozwijać się w oparciu o osiągnięcia Joe i całego jego zespołu.

NeCastro dołączył do Scripps w 2002 roku jako dyrektor ds. finansów spółki The E. W. Scripps Company, która wcześniej była jednostką dominującą względem Scripps Networks Interactive. Został mianowany dyrektorem ds. finansów i administracji Scripps Networks, gdy w 2008 roku wydzielono ją z The E. W. Scripps Company, tworząc niezależny, notowany na giełdzie podmiot. Działania NeCastro były niezwykle ważne dla realizacji transakcji, której wynikiem było wydzielenie spółki. W lutym 2015 roku został mianowany dyrektorem ds. rozwoju.

Przed dołączeniem do Scripps NeCastro pracował jako dyrektor ds. finansów w Penton Media, Inc., gdzie odegrał kluczową rolę w wydzieleniu spółki Penton i doprowadzenia do jej debiutu giełdowego, a także w ponad 20 innych przejęciach. Wcześniej pracował na stanowiskach wyższego szczebla związanych z finansami, w takich spółkach jak Reader's Digest oraz U.S. News & World Report.

NeCastro pełni także obowiązki członka rady funduszu powierniczego Mercyhurst University.

Scripps Networks Interactive

Scripps Networks Interactive (NYSE: SNI) jest jedną z wiodących spółek odpowiadających za tworzenie angażujących treści lifestylowych dotyczących tematyki gospodarstwa domowego, kulinariów i podróży na potrzeby telewizji, Internetu i nowych platform medialnych. Portfolio spółki z zakresu mediów lifestylowych obejmuje popularne marki znane z telewizji oraz Internetu, takie jak HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel oraz Great American Country, które w każdym miesiącu wspólnie angażują ponad 190 milionów widzów w Stanach Zjednoczonych. Działalność międzynarodową spółki realizują takie podmioty jak TVN, wiodąca polska spółka medialna; UKTV, niezależne komercyjne przedsięwzięcie typu joint-venture utworzone z BBC Worldwide; Asian Food Channel, pierwsza ponadregionalna sieć telewizyjna w Azji koncentrująca się na tematyce kulinarnej oraz kanał lifestylowy Fine Living. Sieci medialne i strony internetowe o globalnym zasięgu należące do spółki przyciągają miliony użytkowników z Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Siedziba główna spółki Scripps Networks Interactive mieści się w Knoxville w stanie Tennessee.

Dowiedz się więcej na temat: odchodzi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »