Masz kartę Moja Biedronka? Ważny komunikat, sieć daje dwa wyjścia
Biedronka wskazuje, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Możliwe, że konieczne w tym wypadku będzie wysłanie listu na wskazany adres.
- Biedronka wskazała możliwe wyjścia z sytuacji utraty karty Moja Biedronka.
- Klienci mają dwa wybory, gdy znajdą kartę Moja Biedronka, ale również, gdy sami ją utracą.
- Przydatne może być wówczas posiadanie aplikacji Biedronka.
Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. W odpowiedzi Biedronki na pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała dwa wyjścia.
Biedronka zwraca uwagę, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą rozwiązać problem na jeden z dwóch sposobów. Uczestnictwo w programie można potwierdzić inaczej:
- skanując kod w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co zrobić, jeśli dojdzie do znalezienia czyjejś karty Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci wskazało nam dwa wyjścia:
- udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka,
- przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do centrali.
Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. Wówczas możliwy jest wybór między jednym z dwóch wyjść - Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na pytania naszej redakcji Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane pozwalające stworzyć profil klienta. Dane do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Następnie klientowi wydawane są trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione dziurki.