Max cpc

Max cpc: (max cost per click) - maksymalna stawka za kliknięcie, czyli maksymalna cena jaką jesteś skłonny zapłacić za kliknięcie w reklamę, a tym samym za przekierowanie na Twoją stronę. Max cpc nie oznacza, że dokładnie taką kwotę jaką zadeklarowałeś zapłacisz za jedno kliknięcie. Rzeczywista stawka za kliknięcie - cena jaką zapłacisz za kliknięcie, ustalona jest na podstawie aukcji - każdy z reklamowców, chcący aby jego reklama wyświetlała się na określone słowo kluczowe deklaruje max cpc. Reklamy osób, które zadeklarowały najwyższe max cpc będą emitowane. Jednak rzeczywista cena za kliknięcie może okazać się niższa (nigdy wyższa) niż ustawione przez Ciebie max cpc.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: cost | stawka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »