Menand#8217;s Health w INTERIA.PL
W ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Menand#8217;s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
W ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Menand#8217;s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
- Poprzez alians z dużym partnerem internetowym chcemy udostępnić nasze pismo polskim internautom, zaciekawić ich i zachęcić do sięgnięcia po artykuły w drukowanej wersji - wyjaśnia Rafał Stańczak, dyrektor Biura Marketingu i Reklamy w Motor-Presse Polska. I dodaje: - To posunięcie jest dla nas działaniem naturalnym. Sprawdziliśmy je w 40. krajach świata, gdzie Menand#8217;s Health, także poprzez Internet, dociera do młodych, aktywnych mężczyzn, dostarczając im informacji, rozrywki i wiedzy.
Facet jest skierowany do mężczyzn dynamicznych i kochających życie. Serwis proponuje mężczyznom wszystko to, czego najchętniej poszukują w sieci WWW: sporą dawkę 'męskiej' lektury i galerie z przykuwającymi oko zdjęciami. Ma charakter internetowego magazynu, poświęconego rozrywce, erotyce, dbałości o tężyznę fizyczną i sprawność seksualną.
Na jego zawartość składają się w głównej mierze artykuły o sprawach damsko-męskich i galerie zdjęć pięknych pań, m.in.: stu najseksowniejszych kobiet świata. W serwisie znaleźć też można pisany męską ręką humorystyczny cykl felietonów, propozycje na ciekawe spędzenie czasu wolnego i poradniki, np. przewodnik po świecie mocnych trunków.
Według badania Megapanel PBI/Gemius, w czerwcu br. serwis Facet w INTERIA.PL odwiedziło ponad 550 tys. użytkowników. Jak wynika z audytu oglądalności systemem gemiusTraffic w sierpniu liczba unikalnych użytkowników serwisu była o jedną piątą większa, niż w czerwcu.