Mniej optymizmu konsumentów

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, wzrósł w czerwcu do 69 pkt z 68,7 pkt na koniec maja - podano w piątek.

Wstępny indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, wzrósł w czerwcu do 69 pkt z 68,7 pkt na koniec maja - podano w piątek.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 69,5 pkt. Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt, został wprowadzony w 1966 roku. Wskaźnik ten powstaje po przeprowadzeniu, dwa razy w miesiącu, rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

Zapasy niesprzedanych towarów w USA spadły o 1,1 proc. mdm w kwietniu; w marcu spadły o 1,3 proc. po korekcie - poinformował w czwartek Departament Handlu w komunikacie. Analitycy spodziewali się spadku zapasów mdm o 1 proc.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: analitycy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »