Mocne uderzenie rywali
Centertel nie ma zamiaru odpuszczać konkurentom. Dzięki nowym ofertom chce zyskać kolejny kawałek rynku.
Ma szansę, bo propozycje wydają się ciekawe - pisze "Puls Biznesu". Taryfy oznaczone nazwą "Jedna Idea" mają płaskie stawki połączeń głosowych, wiadomości tekstowych (SMS) i multimedialnych (MMS).
Niezależnie od dnia, pory czy sieci, do której się dzwoni, koszt połączenia wynosi 75 gr brutto, a użytkownicy skorzystają z sekundowego naliczania czasu rozmowy. Korzystne są również stawki wysyłania wiadomości. SMS kosztuje 20 gr, a MMS 40 gr brutto. Operator jest przekonany, że nowa oferta zostanie entuzjastycznie przyjęta przez rynek.
Rynkową nowością jest jedna taryfa dla użytkowników post-paid i pre-paid. Ci pierwsi mogą liczyć na zakup subsydiowanych telefonów bądź dodatkowe minuty, wiadomości i inne usługi do bezpłatnego wykorzystania. W zamian muszą jednak podpisać umowę na 12 miesięcy bądź 24 miesiące i zadeklarować minimalnie swoje miesięczne wydatki na usługi telekomunikacyjne.
Spółka chwali się pozyskiwaniem największej liczby klientów abonamentowych. Zdaniem prezesa Sławomira Skrodzkiego, w trzecim kwartale Centertel pozyskał z całości rynku ponad 50 proc. abonentów, którzy zdecydowali się na oferty post-paid. Jego zdaniem, taki trend powinien zostać utrzymany w kolejnych kwartałach.