Monitoring mediów w Polsce na coraz wyższym poziomie
Alma Internet S.A. oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. połączyły siły. Z dniem 1. lipca PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o., lider w branży monitoringu mediów przejął od Alma Internet S.A. oferującej zaawansowane technologie i systemy do zarządzania wiedzą oraz tworzenia systemów intranetowych, obsługę klientów korzystających z usług monitoringu mediów.
Działalność obu firm wzajemnie się uzupełnia. Poprzez współpracę z Alma Internet, PRESS-SERVICE rozwija własne zaawansowane produkty do prezentacji i korzystania z monitoringu prasy, internetu, radia i telewizji. Dla klientów oznacza to możliwość natychmiastowego przeglądu prasy z blisko 600 tytułów i kilkuset stron internetowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych, a także dostęp do zaawansowanego analizowania i przetwarzania wyszukanych materiałów.
"Otrzymujemy sygnały od naszych nowych klientów, że serwisy informacyjne, jakie im dostarczamy są wygodnym i przejrzystym narzędziem, na co dzień wykorzystywanym w pracy" - mówi Monika Szafrańska, która opiekuje się zespołem przejmującym obsługę nowych klientów. "Bieżący kontakt z naszymi nowymi klientami, ich opinie i sugestie są dla nas nie tylko cenne, ale utwierdzają nas w słuszności obranej drogi, co do strategii rozwoju firmy" - potwierdza Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu spółki PRESS-SERVICE.
Poprzez tę fuzję PRESS-SERVICE sp. z o.o. jeszcze bardziej umacnia swoją czołową pozycję na rynku monitoringu mediów w Polsce. Rozwinięcie zakresu i dalsze podnoszenie jakości usług poprzez wykorzystanie technologii i know how wniesionych przez Alma Internet pozwoli na zaspakajanie coraz bardziej wyszukanych potrzeb klientów w zakresie korzystania z monitoringu mediów, a także na kreowanie indywidualnych rozwiązań na zamówienie.
Alma Internet jest jedną z pierwszych firm w Polsce, a przez to najbardziej doświadczoną, która specjalizowała się we wdrażaniu rozwiązań intranetowych do zarządzania informacją.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. oferuje monitoring szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, internet, radio i telewizja, a także kompleksowe usługi w zakresie opracowywania raportów i analiz. Firma posiada swoje przedstawicielstwa w 17 regionach kraju oraz dwa duże ośrodki handlowe w Warszawie i Poznaniu. PRESS- SERVICE jest członkiem międzynarodowej federacji firm zajmujących się monitorowaniem mediów FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu.