Najbardziej zadowoleni są klienci Dialogu

Według TNS Telecoms Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej zadowoleni z usług operatorów telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu (średnia ocena 7,51 w dziesięciopunktowej skali), zaś najmniej klienci TP S.A. (6,06).

Według TNS Telecoms Index, badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, najbardziej zadowoleni z usług operatorów telefonii stacjonarnej są klienci Dialogu (średnia ocena 7,51 w dziesięciopunktowej skali), zaś najmniej klienci TP S.A. (6,06).

Pozostali operatorzy, dostępni dla klientów indywidualnych, dostali oceny pośrednie: Netia - 7,01 i NOM 6,62.

Najwięcej zadowolonych klientów ma Dialog - 66%. W Netii blisko połowa, a w NOM-ie 44%. Najmniej zadowolonych klientów (31%) posiada największy na rynku polskim operator telefonii stacjonarnej - TP S.A.

Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index zrealizowanego w styczniu, lutym i marcu przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski powyżej 15 roku życia. W sumie w trzech falach zrealizowano 3026 wywiadów.

Reklama

Taylor Nelson Sofres w lipcu 2001 r. uruchamiając badanie TNS Telecoms Index zdecydował się na ciągły monitoringu rynku telekomunikacyjnego. Wychodząc z założenia, że liberalizacja rynku telekomunikacyjnego w jeszcze większym stopniu zwróci uwagę operatorów na satysfakcję abonentów i ich lojalność, z początkiem 2002 roku zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę bloku o pytania związane właśnie z tymi dziedzinami.

Badanie obejmuje dwa bloki tematyczne: jeden związany telefonią stacjonarną, drugi z telefonią komórkową.

Taylor Nelson Sofres OBOP (TNS OBOP) jest jedną z wiodących firm badawczych działających na rynku polskim. Jego korzenie sięgają 1958 r., kiedy to powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej. W 1998 r. OBOP włączony został w struktury międzynarodowej grupy badawczej Taylor Nelson Sofres. Sieć TNS działa w ponad 50 krajach i należy do grona światowych liderów informacji marketingowej. TNS OBOP przeprowadza badania ilościowe i jakościowe. Od 1997 r. prowadzi ogólnopolski elektroniczny pomiar widowni telewizyjnej (tzw. telemetria). Zgodnie ze strategią TNS Worldwide, TNS OBOP rozwija sektory badawcze, jak również wprowadza na polski rynek licencjonowane produkty sieci TNS. Należą do nich m.in.: BuyTest, Conversion Model, FoQus2, NeedScope, badania trackingowe w systemie Miriad i MarketWhys.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: TNS OBOP | OBOP | TNS | niezadowolony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »