Nie smakuje? Zwrócą kasę!
Jeśli klientowi nie smakuje nasza żywność to zwracamy mu pieniądze, nie zadając przy tym żadnych pytań - takie zasady wprowadziła od poniedziałku norweska spółdzielcza sieć handlowa Coop.
Ta druga co do wielkości w Norwegii firma handlująca artykułami spożywczymi poinformowała, że nowe działania wymusza na niej konkurencja na rynku i chęć pozyskania większej liczby klientów.
"Wierzymy klientom, że jeśli mówią, iż nie są z jakiś produktów zadowoleni, nie stawiamy pytań i zwracamy pieniądze" - powiedział rzecznik firmy czołowemu norweskiemu tabolidowi "VG".
Nie smakuje nam czekoladowy batonik, bo zawiera za dużo orzechów - zwracamy go do sklepu i odzyskujemy pieniądze - tłumaczy rzecznik. Dodaje jednak, że zwracanie napoczętych butelek alkoholu już nie będzie takie łatwe.
Firma zamierza też zwracać pieniądze za niespełniające oczekiwań konsumenta proszki do prania, czy jedzenie dla psów.