Nordea OFE, ING OFE i AXA OFE pozyskały najwięcej klientów w kwietniu

Liczba uczestników funduszy emerytalnych wzrosła w kwietniu o 9,1 tys. osób do 14,56 mln osób. Najwięcej klientów pozyskały Nordea OFE, ING OFE i AXA OFE, najwięcej klientów stracił Polsat - poinformowały w piątkowym raporcie Analizy Online.

Liczba uczestników funduszy emerytalnych wzrosła w kwietniu o 9,1 tys. osób do 14,56 mln osób. Najwięcej klientów pozyskały Nordea OFE, ING OFE i AXA OFE, najwięcej klientów stracił Polsat - poinformowały w piątkowym raporcie Analizy Online.

"W kwietniu br. liczba uczestników otwartych funduszy emerytalnych wyniosła 14,56 mln osób, co oznacza wzrost o 9,1 tys. w stosunku do poprzedniego miesiąca" - napisano w raporcie.

"Spośród wszystkich OFE, w minionym miesiącu dodatnie saldo zmiany liczby uczestników odnotowało jedenaście podmiotów. Największą dynamiką wzrostu liczby nowych członków mógł się pochwalić po raz kolejny Nordea OFE. Jednocześnie fundusz ten zaprezentował się najlepiej pod względem liczby nowych klientów pozyskując prawie 1,9 tys. osób" - dodano.

Następne w kolejności ING OFE i AXA OFE pozyskały odpowiednio 1,9 tys. i 1,8 tys. nowych uczestników.

Reklama

Trzy towarzystwa odnotowały w kwietniu spadek liczny uczestników.

"Wśród podmiotów, które w kwietniu zanotowały spadek liczby uczestników, znalazły się OFE Polsat, OFE Warta oraz Pekao OFE. Podmioty te już trzeci raz z rzędu zajmują pozycję w dolnej części zestawienia. Warto jednak zaznaczyć, że zarówno w okresie kwietnia, jak i licząc od początku roku, OFE Warta oraz Pekao OFE wypracowały stopy zwrotu powyżej średniej funduszy emerytalnych" - napisano.

Analizy OnLine
Dowiedz się więcej na temat: ing | Polsat | OFE
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »