O cyfrowym marketingu u podnóża Tatr. Międzynarodowa konferencja SEO Vibes już maju
Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, prelegenci z całego świata oraz praktyczne warsztaty - to czeka na uczestników tegorocznej edycji konferencji SEO Vibes Poland. Wydarzenie organizowane przez WhitePress odbędzie się w dniach 15-18 maja w Białce Tatrzańskiej.
- SEO Vibes Poland to doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń nie tylko z polskimi specjalistami, lecz także zagranicznymi liderami branży - mówi Patrycja Górecka-Butora z WhitePress. Na uczestników konferencji czekają 3 wieczory networkingowe, które są szansą na nawiązanie nowych kontaktów i poznanie różnych podejść do SEO, content marketingu i innych odsłon marketingu w cyfrowym świecie.
- Wyjątkowa formuła naszej konferencji pozwala na wspólne spędzenie czasu, integrację, relaks, a także zdobywanie wiedzy. A to pozwala wyciągnąć maksimum z tego wydarzenia zarówno pod kątem merytorycznym, biznesowym, jak i relacyjnym. Ponadto, poprzednia edycja imprezy została oceniona bardzo wysoko przez uczestników i uzyskała ocenę 9/10. W tym roku mamy nadzieję powtórzyć, a nawet przebić ten sukces - dodaje Patrycja Górecka-Butora.
Konferencja SEO Vibes Poland 2024 posiada akredytację DIMAQ - międzynarodowego standardu kwalifikacji w obszarze digital marketingu. Za udział w wydarzeniu posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.
W tym roku na konferencji SEO Vibes Poland wystąpi ponad 25 czołowych ekspertów z całego świata. Podczas wykładów, warsztatów i mastermindów zaprezentują oni najświeższe trendy w digital marketingu, które będą przydatne zarówno dla dyrektorów marketingu, właścicieli firm, jak i specjalistów SEO i content marketerów.
Na głównej scenie pojawi się między innymi Fery Kaszoni - dyrektor zarządzający w Search Intelligence Ltd, entuzjasta wyszukiwarek i doświadczony programista. Liraz Postan - międzynarodowa ekspertka w obszarze SEO i contentu, prelegentka na takich globalnych konferencjach jak Brighton SEO - wystąpi z tematem Two cents about SEO with Low-budgets". Mads Singers, specjalista z ponad 10-letnim doświadczeniem w firmach Fortune500 (takich jak Xerox i IBM), przedstawi prelekcję "Niching down the right way - where most SEO's go wrong?".
Christopher Hofman Laursen z InboundCPH, agencji marketingu internetowego z Kopenhagi, zaprezentuje temat "How to unlock user insights with Customer Journey Mapping on Google". Pojawi się też Kamila Cichocka, dyrektorka marketingu w firmie Microsoft w regionie Europy Środkowej. Cichocka w swojej karierze współpracowała z globalnymi markami, tworząc innowacyjne podejścia do wprowadzania produktów na rynek oraz kampanie marketingowe.
Nie zabraknie również prelekcji związanych z tematem, który od ponad dwóch lat jest numerem jeden w branży SEO i content marketingu. Mowa rzecz jasna o sztucznej inteligencji. O wykorzystaniu AI oraz jej wpływie na pracę ekspertów SEO opowiedzą m.in. Stacey MacNaught w prelekcji pt. "Beyond Article Writing: AI in Your Link Building Efforts" oraz Heather Physioc w wystąpieniu "The Trust Horizon: Credibility is the Next Big Battleground in AI-Influenced Search".
Podczas konferencji SEO Vibes Poland 2024 odbędą się również mastermindy dotyczące skalowania agencji SEO. Podczas jednego z nich Sebastian Suma, współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji Sempai, pokaże, jak zarządzać firmą w oparciu o dane.
Z kolei o tym, jak w stabilny sposób rozwijać biznes agencyjny poprzez budowanie struktur i wprowadzanie procesów, opowie Jarosław Miszczak - dyrektor zarządzający Bluerank. Ekspert podpowie także, jak budować interdyscyplinarne zespoły projektowe w branży digital oraz jak mierzyć efektywność organizacji podczas skalowania.
Ewelina Podrez-Siama, założycielka grupy agencji Fox Strategy, zdradzi natomiast tajniki budowania zespołu otwartego na rozwój i zmianę. Specjalistka pokaże także, jak stopniowo oddawać odpowiedzialność członkom zespołu. - To będzie świetna okazja do poznania narzędzi niezbędnych do tworzenia kultury organizacyjnej w firmie - wskazują organizatorzy wydarzenia.
- Program SEO Vibes Poland 2024 został zaprojektowany w taki sposób, by po zakończeniu konferencji każdy uczestnik wrócił do pracy z listą konkretnych rzeczy do wdrożenia. Skupiliśmy się na praktycznych zagadnieniach, które realnie zwiększą efektywność działań i przełożą się na rozwój firm. Dlatego oprócz case studies omawianych podczas prelekcji na naszych gości czekać będą dodatkowe warsztaty i mastermindy prowadzone m.in. przez Koraya Tuğberk Gübüra, dyrektora zarządzającego i założyciela Holistic SEO & Digital czy Damiana Sałkowskiego, dyrektora zarządzającego Senuto - dodaje Anna Halama-Flisowska z WhitePress.
- Udział w SEO Vibes Poland to nie tylko szansa na zdobycie praktycznej wiedzy i poznanie międzynarodowych ekspertów, lecz także możliwość nawet 4-dniowego wypoczynku w samym sercu Podhala, u podnóża polskich Tatr - wskazują organizatorzy wydarzenia. Uczestnicy mają do wyboru kilka różnych biletów na konferencję. Pakiety PLATINUM VIP i GOLD obejmują noclegi w hotelu Bania wraz z lunchem i kolacją, wstęp do hotelowej części SPA&Wellness oraz nielimitowany wstęp do Term Bania w czasie pobytu. Zagraniczni uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać ze specjalnie zorganizowanych transferów z lotniska w atrakcyjnej cenie.
Osoby, które planują skupić się wyłącznie na edukacji, mogą wybrać bilet EDU bez opcji noclegu, upoważniający do udziału w dwunastu prelekcjach międzynarodowych ekspertów na Main Stage oraz mastermindach, warsztatach i prelekcjach na BLUE Stage. Każdy pakiet obejmuje ponadto poczęstunek podczas przerw oraz pakiet poitalny dla uczestników konferencji.
Szczegółowy harmonogram SEO Vibes Poland 2024 oraz bilety na wydarzenie są dostępne na stronie WhitePress.