Oglądalność TVN nieznacznie spadła

Całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł w sierpniu 2011 roku do 12,9 proc. z 13 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w sierpniu zwiększył się do 13,9 proc. z 13,4 proc., udział TVP1 spadł do 15,5 proc. z 17,5 proc., a TVP2 spadł do 11,6 proc. z 12,6 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w sierpniu udział kanału TVN zmniejszył się do 16,8 proc. z 17,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 15,5 proc. z 13,7 proc., TVP1 spadła do 17,4 proc. z 20 proc., a TVP2 spadła do 11,6 proc. z 12,8 proc.

W sierpniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 13,4 proc. z 14,1 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 16,8 proc. z 18,2 proc.

Reklama

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 15,4 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej, zaś w peak-timie wzrósł do 17,1 proc. z 15,5 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 12,8 proc. z 14,4 proc., a w peak-timie zmniejszyła udział do 15 proc. z 17,1 proc.

Udział TVP2 całodobowo spadł do 10,6 proc. z 12,1 proc., a w peak-timie spadł do 10,9 proc., z 12,7 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w sierpniu do 16,3 proc. z 16,5 proc., a w peak-timie zmniejszył się do 20,7 proc. z 22,1 proc. rok wcześniej.

Sprawdź bieżące notowania TVN na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Cyfrowy Polsat SA | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »