Reklama

Oglądalność TVN w sierpniu 2012 roku spadła rdr do 11,3 proc. z 12,9 proc.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2012 roku do 11,3 proc. z 12,9 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w sierpniu 2012 r. spadł do 12,7 proc. z 13,9 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 15,4 proc. z 15,5 proc., a TVP2 wzrósł do 11,9 proc. z 11,6 proc.

W sierpniu 2012 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,9 proc. z 13,4 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,1 proc. z 15,4 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 12,4 proc. z 12,8 proc., a udział TVP2 spadł do 10,5 proc. z 10,6 proc.

Reklama

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w sierpniu 2012 roku był TVN z udziałem 13,5 proc., wobec 16,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 12,8 proc. z 12,6 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 12,2 proc. wobec 9,3 proc., a na czwartym TVP2 z udziałem 9,6 proc. wobec 8,3 proc.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »