Okradziono klientów PKO BP

Policja i prokuratura zajmują się kradzieżą pieniędzy z kont klientów banku PKO BP. Ofiarą złodziei padło co najmniej kilkaset osób. Złodzieje zeskanowali dane w bankomacie w Aleksandrowie Kujawskim, konta wyczyścili z pieniędzy w Bułgarii, a potem - jak ustalił reporter RMF FM - mieli je przelać na konta w Szwajcarii.

Policja i prokuratura zajmują się kradzieżą pieniędzy z kont klientów banku PKO BP. Ofiarą złodziei padło co najmniej kilkaset osób. Złodzieje zeskanowali dane w bankomacie w Aleksandrowie Kujawskim, konta wyczyścili z pieniędzy w Bułgarii, a potem - jak ustalił reporter RMF FM - mieli je przelać na konta w Szwajcarii.

Bomba wybuchła, kiedy okazało się, że część mieszkańców Aleksandrowa Kujawskiego nie może zapłacić rachunków, ponieważ ich konta są puste. Do banku zgłosiło się mnóstwo ludzi, którzy chcą sprawdzić, czy w ogóle mają jakiekolwiek środki na koncie.

RBS WorldPay - korporacja zajmująca się elektronicznymi płatnościami przyznała, iż padła ofiarą włamania, w wyniku czego mogło dojść do odczytania danych 1,5 miliona klientów firmy.

- Wszyscy klienci odzyskają pieniądze. Szanse na to są stuprocentowe - twierdzi rzeczniczka PKO BP w rozmowie z naszą reporterką Agnieszką Witkowicz. Jeśli ktoś zauważył, że z jego konta zniknęły pieniądze, powinien jak najszybciej zgłosić się do banku i złożyć reklamację. Będziemy się starać, żeby pieniądze jak najszybciej wróciły na konta klientów - zapewnia Izabela Świderek-Kowalczyk.

Reklama

Bank automatycznie zablokował karty wszystkich osób, które korzystały z feralnego bankomatu. Rozsyła nowe, które mają do klientów dotrzeć w ciągu dwóch tygodni.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | konta | kont
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »