Philips - rok z nową strategią

We wrześniu minął rok od wprowadzenia nowej strategii i repozycjonowania marki Philips.

We wrześniu minął rok od wprowadzenia nowej strategii i repozycjonowania marki Philips.

Towarzyszące firmie od dekady hasło: "Let’s make things better" ("Odkryjmy lepszy świat") zostało zastąpione przez "Sense and Simplicity, które wskazuje na intuicyjność, łatwość i prostotę obsługi urządzeń marki Philips. Zgodnie z nowym pozycjonowaniem produkty Philips muszą spełniać trzy wymogi równocześnie - być przyjazne w obsłudze, zaprojektowane z myślą o konsumencie i jego potrzebach oraz zaawansowane technologicznie. 21 września w Paryżu firma podsumowała rok z nową strategią i zademonstrowała "produkty przyszłości" - urządzenia, które dopiero za kilka lat wejdą do powszechnego użycia.

Reklama

- Celem tego spotkania było pokazanie, jak nasze "simplicity" będzie wyglądało w przyszłości w odniesieniu do prostych w formie i przyjaznych w użyciu urządzeń - powiedziała nam Beata Jedynak, PR manager Philips Polska.

Wprowadzenie strategii "Sense and simplicity" w 2004 r. było wsparte globalną kampanią reklamową. Druga jej edycja trwała od maja do czerwca 2005. Niebawem rusza kolejna - trzecia już jej fala, która tak jak poprzednia szerokim łukiem ominie Polskę. Będzie obecna w 10 krajach, m. in. We Francji, Niemczech i Rosji.

- Kierujemy ją do kobiet i mężczyzn w wieku 25-55 lat, o wysokich dochodach. Polski rynek wciąż ma za mały potencjał. Prowadząc kampanię koncentrujemy się na dotarciu do kluczowej grupy docelowej, stanowiącej 20 procent populacji, która podejmuje 80 procent wszystkich decyzji zakupowych - powiedział "Briefowi" Andrea Ragnetti, szef marketingu Philipsa.

Poprzednia fala kampanii kosztowała 80 mln. euro, tyle samo będzie kosztować jej najnowsza edycja.

W Paryżu Philips zaprezentował wystawę "Next Simplicity" przedstawiającą koncepcję "simplicity" w perspektywie trzech do pięciu lat. Pokazane urządzenia adresowane są do wszystkich obszarów rynku, którymi się interesuje firma: ochrona zdrowia, styl życia i technologia. Wszystkie powstały w Philips Design, jednostce odpowiedzialne za całokształt wzornictwa wszystkich urządzeń Philips i obchodzącej właśnie 80-lecie istnienia. Przedstawione produkty stanowią prototypy, które mają szansę wejść do masowej produkcji. Zlecane przez firmę badania zweryfikują potrzeby rynku w zakresie poszczególnych rozwiązań technologicznych.

Na paryskiej konferencji Philips pokazał m. in.: najnowszą koncepcję oświetlenia - bez standardowych żarówek, a zamiast nich świecące diody LED o żywotności nawet do kilkunastu lat - zmieniające barwę w światła w zależności od preferencji użytkownika za przysłowiowym dotknięciem palca, lampy świecące kolorem odpowiadającym kolorowi przyłożonego do detektora przedmiotu, lustro, które jest równocześnie telewizorem, i "czarodziejską różdżkę", przy pomocy której bezdotykowo steruje się oświetleniem i sprzętem w mieszkaniu.

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: Strategie | nowa strategia Grupy PZU | W.E. | Philips
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »