Polacy lubią markety

Ponad 75 proc. polskich internautów robi zakupy w hipermarketach - wynika z opublikowanego w poniedziałek raportu firmy badawczej Gemius.

Ponad 75 proc. polskich internautów robi  zakupy w hipermarketach - wynika z opublikowanego w poniedziałek  raportu firmy badawczej Gemius.

Według raportu, najczęściej kupowana jest żywność - w hipermarketach kupowało ją 84 proc. ankietowanych. Internauci kupują też dość często ubrania i buty (77 proc.), sprzęt RTV (74 proc.) i artykuły budowlane (77 proc.). Relatywnie rzadko w sklepach wielkopowierzchniowych kupowany jest sprzęt komputerowy oraz artykuły dla dzieci.

Podstawowymi czynnikami decydującymi o zakupach w hipermarketach jest cena (52 proc. wskazań), duży wybór produktów (46 proc.) i wygoda (45 proc.). Wymieniana jest też szybkość zakupu (26 proc.) i odległość od domu (18 proc.).

Reklama

Badania Gemius przeprowadzono w okresie od 10 do 24 sierpnia 2006 na losowej próbie 985 internautów, rodziców dzieci do lat 12.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Lubiana | Gemius | markety | Lubień
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »