Polski e-commerce - w kraju rozwój, dalej - hamowanie

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

Firmy, które zaczęły sprzedawać choć w jednym obcym kraju, nie mają już problemów z wejściem na kolejne rynki (zdj. ilustracyjne)
Firmy, które zaczęły sprzedawać choć w jednym obcym kraju, nie mają już problemów z wejściem na kolejne rynki (zdj. ilustracyjne)123RF/PICSEL
E-commerce na obcych rynkachINTERIA.TVInteria.tv
  • Tylko 5 proc. polskich firm sprzedaje on-line w innych krajach UE
  • W UE gorszy wynik od nas mają tylko Rumunia i Bułgaria
  • 38 proc. polskich menadżerów e-commerce narzeka na brak wiedzy o innych rynkach

E-commerce szansą na przetrwanie kryzysu

Zobacz również:

    Magiczny pierwszy krok

    Mniejszy dystans, większy koszt

    Zobacz również:

      Kryzys jako okazja?

      A może partner na miejscu?

      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?