Polskie firmy są wyluzowane

- 86 proc. polskich przedsiębiorstw uważa, że da sobie radę w sytuacji kryzysowej - wynika z badań Homo Homini na zlecenie On Board San Markos Group, które przytacza "Puls Biznesu".

 - 86 proc. polskich przedsiębiorstw uważa, że da sobie radę w sytuacji kryzysowej - wynika z badań Homo Homini na zlecenie On Board San Markos Group, które przytacza "Puls Biznesu".

Zdecydowana większość z nich (87 proc.) uważa, że kryzys może się zdarzyć. Połowa ma już takie doświadczenie za sobą.

Firmy uważają, że są na sytuację kryzysową przygotowane - jedna czwarta, że "zdecydowanie dobrze", a blisko 60 proc. "raczej dobrze". Tylko co ósma przyznaje, że jest źle przygotowana.

Większość firm jest spokojna, bo ma stosowne procedury na sytuacje kryzysowe. Tymczasem eksperci uważają, że w to za mało i w praktyce może być różnie.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Homo Homini | Polskie | polskie firmy | MiSP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »