Ponad 700 sklepów Lidl placówkami pocztowymi. Sieć podpisuje umowę z DHL
Dzięki umowie z DHL Parcel, liczba dyskontów Lidl będących jednocześnie placówkami pocztowymi powiększy się o ponad 700. Firmy właśnie poinformowały o umowie o współpracy, a koordynatorem działań wdrożeniowych jest Pointpack - napisały wiadomoscihandlowe.pl.
W ubiegłym tygodniu Lidl potwierdził, że począwszy od 5 września, czyli w niedzielę niehandlową otworzy część swoich sklepów. Sieć zrobi to wykorzystując wyjątek dla placówek pocztowych. Na razie nie wiadomo, ile sklepów Lidla zostanie otwartych, ale podobno sieć już wytypowała wybrane placówki.
"Współpraca z siecią handlową Lidl powiększy liczbę Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel o ponad 700 lokalizacji" - podaje DHL. Firma informuje również, że umowa z siecią handlową Lidl to kontynuacja strategii DHL Parcel, która zakłada dynamiczne rozszerzanie sieci Punktów Obsługi Paczek DHL jako uzupełnienie tradycyjnej formy nadawania i odbioru paczek z bezpośrednim udziałem kuriera.
Dzięki umowie z Lidlem, łącznie za pośrednictwem POP-ów paczki DHL będzie można nadawać i odbierać w ponad 12 tysiącach miejsc w całym kraju. Obecnie POP-y DHL dostępne są w sieciach sklepów Żabka, abc, Biedronka, Kaufland i Stokrotka, a także salonach prasowych Inmedio i stacjach benzynowych Shell i Moya. Od września POP-y pojawią się w sklepach Lidl.
- Lidl Polska nieustannie dąży do oferowania innowacyjnych rozwiązań, których celem jest najlepsza odpowiedź na prośby i oczekiwania klientów. Cieszymy się z rozwijanego konceptu usług. Wierzymy, że wysoką jakość świadczonych usług zapewnią nasi renomowani partnerzy - DHL oraz Pointpack - poinformowała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska w komunikacie DHL.
Całość działań wdrożeniowych we współpracy z siecią Lidl, jak i poszczególnymi podmiotami, koordynuje Pointpack, integrator oraz partner technologiczny budujący rozwiązania IT, a także usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej.
BIZNES INTERIA na Facebooku i jesteś na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami