Przybliżyć Unię Europejską Polakom

Dziś rusza w Polsce kampania informacyjna na temat referendum europejskiego. Data została wybrana nieprzypadkowo, dziś bowiem obchodzony jest Dzień Europy. Akcja ma się opierać głównie na reklamówkach telewizyjnych, radiowych i prasowych.

Dziś rusza w Polsce kampania informacyjna na temat referendum europejskiego.
Data została wybrana nieprzypadkowo, dziś bowiem obchodzony jest Dzień
Europy. Akcja ma się opierać głównie na reklamówkach telewizyjnych, radiowych
i prasowych.

Odpowiedzialny za kampanię Sławomir Wiatr paradoksalnie wcale nie spodziewa się, że kampania zwiększy liczbę zwolenników integracji. Twierdzi, że nie będzie ona miała charakteru propagandowego, a informacyjny.

Założenie jest takie, żeby każdy obywatel, który za półtora roku będzie decydował, czy wstąpimy do Unii Europejskiej, wiedział przed jakim wyborem stoi. A więc: czym jest Unia Europejska, czym jest członkostwo Polski w UE i jaką alternatywą jest dla Polski pozostanie poza Unią Europejską

- mówił Wiatr.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: czym jest | kampania informacyjna | kampania | wiatr
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »