"Puls Biznesu": Galerie dokonują akrobacji
Centra handlowe chcą skłonić klientów do spędzania w nich wielu godzin; wśród najemców pojawiły się więc nawet szkoły i biblioteki - czytamy w środowym "Pulsie Biznesu".
Gazeta informuje, że od września poznańska Galeria Malta chce się wyróżnić na lokalnym rynku ofertą działającej w niej szkoły akrobatyki i kompleksem escape roomów.
Do Galerii Północnej w Warszawie przeniósł się z kolei klub sportowy Olympic Fight Club, który prowadzi zajęcia m.in. z popularnych sztuk walki dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
W stołecznym Blue City funkcjonują m.in. park rozrywki czy punkt obsługi klientów komunikacji miejskiej. W gdańskim Manhattanie są multimedialna biblioteka i Gdańska Szkoła Artystyczna.
"Stajemy się atrakcyjni dla klientów, którzy szukają czegoś więcej niż kolejnej, typowej galerii handlowej (...)" - podkreśla cytowany przez gazetę dyrektor poznańskiej Galerii Malta Lech Polański.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze