"Puls Biznesu": Pustka w salonach biur podróży

Aż o 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, spadła w ostatnim tygodniu grudnia 2012 r. sprzedaż oferty letniej biur podróży - wynika z danych Polskiego Związku Organizatorów Turystyki (PZOT), a informuje o tym "Puls Biznesu".

Aż o 40 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, spadła w ostatnim tygodniu grudnia 2012 r. sprzedaż oferty letniej biur podróży - wynika z danych Polskiego Związku Organizatorów Turystyki (PZOT), a informuje o tym "Puls Biznesu".

Również pierwsze dwa tygodnie grudnia były w tym względzie słabsze od tych przed rokiem. Ponadto skumulowana wartość sprzedaży wyjazdów na lato jest mniejsza aż o 23,9 proc. - wynika z raportu PZOT.

Nie dotyczy to wszystkich biur podróży. Jednak słaby grudzień spowodował, że część touroperatorów przedłużyło oferty first minute.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: biuro podróży | puls | biura podróże | biuro podróże | Puls Biznesu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »