Reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.

Od 20 września sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzy swoją ofertę o reklamę w kanałach RSS. Do końca października Klienci zainteresowani reklamą w RSS będą mogli skorzystać z promocji.



'Od początku roku z uwagą przyglądaliśmy się rosnącej popularności kanałów RSS wśród użytkowników Witryn sieci Ad.net oferujących swoje informacje w kanałach RSS. Uważamy, że teraz nadszedł odpowiedni czas na komunikację z użytkownikiem również tą drogą. Subskrybenci RSS są zainteresowani ściśle określonymi tematami, otrzymują informacje z wybranych przez siebie dziedzin, dlatego też reklama w kanałach RSS będzie doskonałym uzupełnieniem promocji za pomocą artykułów sponsorowanych bądź informacji zamieszczanych w newsletterach i e-mailingach' - mówi Katarzyna Rucińska - Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.

Reklama



Aktualnie sieć Ad.net oferuje dotarcie za pomocą RSS do użytkowników zainteresowanych następującymi tematami:


gospodarka i finanse - subskrybenci bankier.pl, infor.pl,


usługi GSM - subskrybenci telefon.gsm.pl, nakarte.pl, smsbox.pl, telepolis.pl,


technologia i Internet - subskrybenci chip.pl, pdaclub.pl, palmtop.pl, dva.pl,


informacje - subskrybenci wirtualnemedia.pl, prnews.pl


motoryzacja - subskrybenci mojeauto.pl



'Reklama w RSS może mieć postać tekstu bądź tekstu z grafiką włączając Rich Media (dźwięk, animacja). To, w jakiej formie ujrzy reklamę użytkownik zależeć będzie od czytnika RSS, z jakiego korzysta. W przypadku czytników w większości przeglądarek internetowych reklama będzie kolejnym z nagłówków RSS kierującym na stronę z artykułem. Jeśli kanały RSS oglądamy przy pomocy odrębnych czytników, pojawi nam się również grafika. Różnorodność odbioru reklamy nie przeszkodzi w pomiarze jej skuteczności' - twierdzi Marcin Jabłoński - Specjalista ds. zakupu Ad.net.



Do 31.10.2005 reklama w kanałach RSS w sieci Ad.net S.A. będzie dodatkiem gratis do artykułów sponsorowanych.



http://www.adnet.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: reklama | reklamy | W Sieci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »