Satysfakcja z Błękitnej Linii?

Błękitna Linia to bezpłatny numer TPSA, który zastąpił biura obsługi klienta. Wprowadzenie tego rozwiązania miało poprawić wizerunek firmy i sprawić, że stanie się ona bardziej przyjazna dla klientów i efektywna.

Tymczasem abonenci telekomunikacji narzekają na nowy system. Wprowadzony ponad cztery miesiące temu system obsługi klienta nadal kuleje.

Sprawą zainteresował się nawet UOKiK, który zarzucił spółce, że nowy system obsługi uniemożliwia klientom skuteczne dochodzenie praw. TPSA podała, że od początku funkcjonowania Błękitnej Linii przyjęła ponad trzy miliony zleceń.

Jak podał wiceprezes TPSA Bertrand Le Guern, liczy na 70-proc. poziom satysfakcji klienta. Nie ujawnił jednak, na jakim poziomie jest on obecnie.

Źródło: Reuters

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | błekitny | satysfakcja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »