Sieci handlowe walczą o przetrwanie

Żywność jest tania jak nigdy. Sklepy się bronią, wprowadzając nowe produkty na półki - informuje "Gazeta Wyborcza".

Handel w Polsce nigdy nie był łatwy. A jest gorzej niż kiedykolwiek.

Sieci handlowe szukają więc oszczędności. Ograniczono nieco inwestycje, renegocjuje się czynsze za wynajem powierzchni sklepowych.

Najnowszą sztuczką na rynku jest powiększanie asortymentu. To ma być sposób na wzrost przychodów.

Na półki dyskontów wchodzą więc artykuły niespożywcze - tekstylia (np. ubrania do biegania), buty sportowe, artykuły do majsterkowania czy zabawki.

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: sklepy | handel | sieci handlowe | sieć handlowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »