Sinsay pilnie wycofało produkty. Klienci dostaną zwrot nawet bez paragonu
Sinsay wydał pilny komunikat. Ze sklepów zniknęło aż pięć produktów, z czego dwa to artykuły przeznaczone dla dzieci. Nie jest wykluczone, iż przed wycofaniem asortymentu część klientów zdążyła je kupić. Popularna sieć wskazuje, iż nie zostały spełnione standardy jakości w przypadku tych produktów i nie należy z nich korzystać. Żeby odzyskać pieniądze, nie trzeba mieć nawet paragonu.
Sinsay opublikował na swojej stronie internetowej pilny komunikat skierowany do klientów. Z półek sklepów w całym kraju zniknęło pięć produktów, niemniej część osób zdążyła już za nie zapłacić przy kasie. Popularna sieć apeluje, aby nie korzystać z zakupionych rzeczy.
Sinsay masowo wycofał produkty ze sklepów, a teraz przygotowuje się na ogólnopolską akcję zwracania towarów wskazanych w komunikacie. Ujawniono powód stojący za wdrożeniem procedury i wydania komunikatu do klientów.
Wielka akcja wycofywania produktów ze sklepów Sinsay dotyczy aż pięciu artykułów. Mowa o asortymencie oznaczonym numerami index: 3648U-33X, 3648U-22X, 3648U-11X, 7698P-MLC, 7938R-MLC. Pod tymi kodami kryją się trzy maseczki (arbuz, mango, opuncja) oraz tablica sensoryczna dla dzieci i zabawkowy składany wózek.
Klienci Sinsay, którzy zakupili produkty wskazane w komunikacie, nie tylko nie powinni z nich korzystać, ale powinni udać się do najbliższego sklepu i oddać towar. W komunikacie podkreślono, iż nie jest konieczne posiadanie dowodu zakupu. Nawet bez paragonu obsługa sklepu odda pieniądze, jednak konieczne będzie wypełnienie specjalnego formularza.
Drugą możliwą drogą dokonania zwrotu wycofanego produktu jest ścieżka dotycząca produktów zakupionych w sklepie internetowym. Wówczas trzeba zalogować się do konta klienta i wybrać opcję "zwrot" lub "reklamacja". Sinsay wyśle na maila instrukcję postępowania z właściwymi krokami, jakie należy podjąć, aby odzyskać pieniądze zapłacone za wycofany produkt.