Slodycze online od Nestle - jojo.pl
Agencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową odsłonę serwisu WWW producenta słodyczy dla dzieci - Nestle JOJO. Strona jest dostępna pod adresem: jojo.pl
Agencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową odsłonę serwisu WWW producenta słodyczy dla dzieci - Nestle JOJO. Strona jest dostępna pod adresem: jojo.pl
'Postanowiliśmy zaproponować użytkownikom serwisu jojo.pl szereg nowości. Zmienić główny motyw i skoncentrować się na nieco innych treściach, podanych w nowy sposób. To wszystko z dodatkiem ulubionych przez dzieci grafik, charakterystycznych od przeszło 4 lat dla tego serwisu. Jak co roku liczymy na opinie internatów. Wsłuchujemy się w nie wnikliwie - efektem tego są pewne zmiany właśnie zaimplementowane w serwisie. Pamiętamy również o przyzwyczajeniach użytkowników - dlatego dostępna jest w serwisie jego poprzednia wersja - Pianka w podróży po Polsce i Europie. Zawiera ona blisko 200 gier, komiksów i plansz edukacyjnych' - mówi Luiza Pawłowska - General Manager discipl!ne Media Group.
Serwis jojo.pl powstał przed czteroma laty i przechodził co roku wiele zmian polegających na poszerzaniu jego zawartości i funkcjonalności. Edukował poprzez zabawę i w przyjazny sposób przekazywał jego użytkownikom wiedzę geograficzną, muzyczną, matematyczną i z zakresu języka polskiego. Najmłodsi internauci zapraszani byli do wędrówki z gospodarzem serwisu - Piankiem JOJO - przez krainy geograficzne Polski, a w następnej kolejności do poznawania państw Unii Europejskiej.
Serwis cieszy się ogromnym powodzeniem, czego efektem jest liczba zarejestrowanych użytkowników, uczestników konkursów i liczba maili nadsyłanych przez najmłodszych do Pianka JOJO.
Nowy serwis www.jojo.pl dostępny jest w sieci od września b.r.