Telewizje zaserwują Polakom same powtórki

Telewizje na Boże Narodzenie serwują nam same powtórki. Wszystko dlatego, że w czasie świąt gwałtownie zamiera rynek reklamowy - wyjaśnia "Dziennik Gazeta Prawna".

Według gazety, przychody stacji telewizyjnych z tytułu reklam maleją w tym czasie nawet o 60 proc. w porównaniu z okresem przedświątecznym. I tak jest co roku. Stacje telewizyjne nie pokazują więc niemal żadnych nowości filmowych oraz premierowych odcinków swoich najlepiej oglądanych show.

Dlaczego? - Dla telewizji zaczyna się właśnie martwy okres reklamowy, który potrwa do lutego - mówi "DGP" Jakub Bierzyński, ekspert rynku medialnego, szef firmy Omnicom Media Group. Reklamodawcy swoje budżety reklamowe wydają przede wszystkim w listopadzie i w grudniu. Ale tylko do świąt, czyli wtedy, gdy Polacy wpadają w gorączkę przedświątecznych zakupów.

Reklama

O tym więcej w publikacji "Dziennika Gazety Prawnej".

Czytaj również:

Świetna wiadomość dla wszystkich telewidzów

Pracownik TVP zarabiał przeciętnie 7,7 tys. zł

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »