Tesco zwróci pieniądze klientom niezadowolonym z produktów marki własnej
Tesco gwarantuje, iż będzie zwracać pieniądze za zakupione produkty z logo firmy, jeśli tylko nie spełnią one oczekiwań klientów - informuje portal dlahandlu.pl.
Nowa "Gwarancja Satysfakcji" obowiązuje od 3 października we wszystkich 450 sklepach Tesco. Każdy zakupiony, także już otwarty czy napoczęty produkt z logo Tesco na opakowaniu, można zwrócić, jeśli tylko nie trafił w gusta klientów.
Gwarancja zwrotu kosztów produktów, obejmująca wszystkie produkty żywnościowe i nieżywnościowe z logo Tesco na opakowaniu (z wyjątkiem alkoholi i baterii), to zupełna nowość na polskim rynku.
- Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia. To nasza Gwarancja Satysfakcji - wyjaśnia Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl