Tesco zwróci pieniądze klientom niezadowolonym z produktów marki własnej

Tesco gwarantuje, iż będzie zwracać pieniądze za zakupione produkty z logo firmy, jeśli tylko nie spełnią one oczekiwań klientów - informuje portal dlahandlu.pl.

Nowa "Gwarancja Satysfakcji" obowiązuje od 3 października we wszystkich 450 sklepach Tesco. Każdy zakupiony, także już otwarty czy napoczęty produkt z logo Tesco na opakowaniu, można zwrócić, jeśli tylko nie trafił w gusta klientów.

Gwarancja zwrotu kosztów produktów, obejmująca wszystkie produkty żywnościowe i nieżywnościowe z logo Tesco na opakowaniu (z wyjątkiem alkoholi i baterii), to zupełna nowość na polskim rynku.

- Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia. To nasza Gwarancja Satysfakcji - wyjaśnia Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Reklama

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: Tesco | handel | one
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »