TP SA brzytwy się chwyta

Telekomunikacja Polska od 1 czerwca wprowadza nowe oferty i usługi dla klientów telefonii stacjonarnej, aby zahamować spadek przychodów z tego segmentu - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.

Telekomunikacja Polska od 1 czerwca wprowadza nowe oferty i usługi dla klientów telefonii stacjonarnej, aby zahamować spadek przychodów z tego segmentu - poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej.

-Wprowadzane oferty i usługi mają zahamować możliwie w największym stopniu spadek naszych przychodów z telefonii stacjonarnej - powiedział na konferencji prasowej Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Przychody z telefonii stacjonarnej TP spadły w 2007 roku o 8 proc. do 10,91 mld zł. W tym roku także w segmencie usług głosowych telefonii stacjonarnej przewidywany jest dalszy spadek, lecz ma być on wolniejszy.

Od początku czerwca TP m.in obniża od 8 do 14 proc. do 0,57 zł brutto za minutę rozmowy, ceny połączeń z telefonów stacjonarnych do komórkowych do trzech operatorów, z wyłączeniem Playa.

Reklama

-W związku z obniżką MTR-ów możemy wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów i obniżyć opłaty za połączenia do 0,57 zł brutto - powiedział Paweł Papliński, dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TP.

Dodał, że telekom likwiduje też różnice cenowe w tych połączeniach w zależności od pory dnia.

Pod koniec maja wskutek decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej trzech operatorów telefonii mobilnej obniżyło o 6 groszy za minutę do 33,87 groszy opłaty hurtowe za zakańczanie połączeń w swojej sieci (MTR). Dla TP oznacza to niższy koszt realizacji połączeń do sieci komórkowych.

Nowa cena nie dotyczy połączeń do sieci Play, gdyż koszty zakończenia połączeń w tej sieci nie zostały obniżone.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »